Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معلم انگلیسی دو دانش آموزش را در خیابان وادار به رابطه جنسی کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، معلمی در انگلستان به اتهام همخوابی اجباری با دو دانش آموزش در کنار ورودی یک رستوران، دستگیر شد.

لارا راموس 32 ساله، دو دانش آموز 15 ساله خود را وادار کرد تا پس از تعطیلی مدرسه همراه با او بوده و با وی همخوابی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از قربانیان، لارا او را مجبور کرد که در کنار درب رستوران و در ماشینش کارهای ناشایست با او انجام بدهد و این رفتار آن ها توسط نگهبان رستوران که شاهد ماجرا بود به اداره پلیس Police لو داده شد.

اکنون متهم پس از تکمیل پرونده و اعترافات قربانیان و شاهد عینی پس از انتقال به اداره پلیس و دادگاه طبق نظر قاضی Judge به 5 سال حبس محکوم شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد قیمت خودرو دست دوم خارجی شاسی بلند در بازار مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس محاکمه متهمان آدم ربایی برج ساز معروف تهران / متهم اصلی فراری است+ عکس پرونده‌ جنجالی سعید طوسی به کجا رسید؟ / آخرین خبر دستیابی ایران به سلاحی جدید برای نابودی امریکا کسی از تنهاترین دختر تهرانی خبر دارد / خدیجه در میان اشک و آه رها شد + عکس از تعقیب و گریز پلیسی تا تیراندازی در خیابان های مشهد / این زن و شوهر تبهکار شهر را بهم ریختند+عکس قتل تازه عروس 16 ساله توسط شوهرش با سم کشاورزی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police قاضی Judge اخبار حوادث تجاوز رستوران ها معلم با شاگرد عکس تجاوز ایران دختر تهران زندگی فیلم کودک عجیب قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس مرکز اورژانس استان گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه پس ازتلاش و انجام عملیات احیا برای خانم ۶۸ ساله که به دنبال انسداد راه هوایی دچار ایست قلبی _ تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.
شمسی پور افزود: بیمار برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • هوادار دختر رو بغل کن، پسرو هل بده +فیلم
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟