Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از فازهای اول و دوم مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به همراه مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد از فازهای اجرایی اول و دوم مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید از سالن اجتماعات، کتابخانه، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، نگارخانه انجمن سینمای جوان و فازهای اجرایی این مجتمع فرهنگی هنری بازدید شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این مراسم گفت: این مجتمع فرهنگی هنری می تواند مرجع بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری در استان باشد و به جای راکد ماندن، به گونه فعال در اختیار جامعه فرهنگی و هنری استان قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این بازدید گفت: یکی از اقدامات اولیه ما در این اداره توجه به مجتمع بزرگ فرهنگی هنری است که سعی کرده ایم هر کدام از بخش های مختلف آن را فعال کنیم.

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج انقلاب اسلامی اقتصاد مجلس بیرجند نیروی دریایی ارتش دلار اردبیل روزنامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)