Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@20:46:39 GMT

شرکت فرودگاه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۶۰۴۴

شرکت فرودگاه

نام شخص حقوقی شرکت فرودگاه های کشور  

کد فراخوان ۳,۱۸۳,۲۱۵ - سه ميليون و صد و هشتاد و سه هزار و دويست و پانزده   تاریخ آخرین به روز رسانی ۱۰ / ۹ / ۱۳۹۷ - دهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۹ - نه   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور خريد يا تامين کالا

  نوع برگزاری دو مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی روزنامه اطلاعات   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۰ / ۹ / ۱۳۹۷ - دهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۴ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - چهارم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۳ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - سوم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۳ / ۱۲ / ۱۳۹۷ - سوم اسفند ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - تهران -   موضوع تجديدمناقصه خريد تجهيزات توسعه شبکه ATN   دستگاه مناقصه گزار شرکت فرودگاه های کشور   محل دریافت اسناد     طبقه بندی موضوعی
  تجهيزات برق-الکترونيک-مخابرات

  توضيحات  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند ماه سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند