Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:14:32 GMT

انسداد شبانه جاده کرج - چالوس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۶۱۱۹

انسداد شبانه جاده کرج - چالوس

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این انسداد شبانه از شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 22 تا 5 بامداد روز بعد صورت می گیرد.
وی ادامه داد: ایمن سازی سقف تونل شماره پنج جاده کرج - چالوس علت این انسداد شبانه است که تا20 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.
گودرزی با تاکید براینکه در این بازه زمانی مسیر به طور کامل بسته می شود ، از رانندگان خواست همکاری لازم را با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جاده کرج- چالوس به مسافت 160 کیلومتر دارای 12 دهنه تونل است، نیمی از این جاده در حوزه استحفاظی استان البرز و مابقی آن در استان مازندران قرار دارد.
این جاده یکی از مسیرهای پرتردد و پر حادثه کشور محسوب می شود.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان البرز استان مازندران ماموران پلیس چالوس انسداد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران