Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمدمرتضوی فرد روز یکشنبه در آستانه روز جهانی داوطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای جوانان این جمعیت آموزش های مختلف امدادی از جمله امداد و نجات حوادث، سیل، زلزله، حوادث ترافیکی، امداد کوهستان را فرا می گیرند و مواقع ضروری به امداد رسانی می پردازند.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری با 32 گسل فعال زلزله و 3 هزار و 200 کیلومتر رودخانه و کوهستان جز 14 استان پرمخاطره کشور است، اظهار داشت: ارائه آموزش های همگانی حوادث و بلایا طبیعی، خسارت ناشی از این حوادث را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضوی فرد اظهار داشت: به منظور افزایش تاب آوری و کاهش خسارت ناشی از حوادث آموزش های این جمعیت در قالب درون و برون سازمانی به امدادگران جمعیت و عامه مردم ارائه می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: اولویت اساسی این جمعیت آموزش کارکنان و اعضا و همچنین اعضای کانون های بشردوستانه است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: 330 کانون در حوزه های دانشجویی، طلاب، دانشجویی و دانش آموزی، عشایری و روستای فعال است که اعضای این کانونها نیز آموزش ها را می بییند.
وی از ثبت 3 هزار نفر در سامانه هلال استان خبر داد و گفت: در استان 10 پایگاه ثابت امدادی و جاده ای با حضور 5 امدادگر و نجاتگر و 8 پایگاه موقت در شعب و متناسب با شرایط زمانی از جمله ایام عید، تابستان و زمستان پایگاههای سیار و موقت ایجاد می شود.
به گفته وی، از سال گذشته تاکنون 10 تفاهمنامه آموزشی با در حوزه های مختلف اداری، کارخانجات و گروه های خانوادگی
منعقد شده است.
وی گفت:طرح خادم از سال 95 با 3 هزار خانوار آغاز و سال گذشته نیز 9هزار خانوار آموزش کمکهای اولیه را فرا گرفتند.
به گزارش ایرنا، 14 آذرماه به عنوان روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است.
7360/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری زلزله کوهستان هلال احمر منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند