Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئال مادريد با شکست والنسيا توانست فاصله با صدر جدول را کم کند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، رئال مادريد و والنسيا از هفته چهاردهم لاليگا در ساعت 23:15 به مصاف هم رفتند که اين بازي در نهايت با دو گل به سود رئال تمام شد. رئال با اين نتيجه 23 امتيازي شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت. تيم سويا با 13 بازي و 26 امتياز در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازي بسيار جذاب بود و موقعيت هاي زيادي روي دروازه ها خلق شد. در همان دقيقه 3، با ارسال گرت بيل از سمت راست، شوت والي زيباي بنزما از کنار دروازه با فاصله کمي به بيرون رفت. در دقيقه 8 رئال مادريد موفق شد به گل برتري برسد. ارسال کارواخال از سمت راست با اشتباه دنيل واس در دفع توپ وارد دروازه والنسيا شد.
پس از گل همچنان رئال مادريد تيم برتر ميدان بود و والنسيا همچنان در ايجاد خطر ناموفق. پس از چند حمله ديگر از ميزبان، در دقيقه 29 گرت بيل در يک موقعيت خيلي خوب از زاويه بسته شانسش را امتحان کرد اما نتو خيلي خوب توپ او را مهار کرد. ضربات بنزما و بيل در دقايق 36 و 37 در موقعيت خوب، دقت کافي را نداشت و بازي در نيمه اول با نتيجه 1-0 به پايان رسيد.
والنسيا در نيمه دوم بسيار بهتر از نيمه اول کار کرد و براي به ثمر رساندن گل تساوي جلو کشيد. در دقيقه 53 با پاس زيباي پارخو، مينا در شرايطي تقريبا تک به تک، موقعيت را از دست داد و ضربه او از بالاي دروازه به بيرون رفت. مينا در دقيقه 63 هم با کورتوا تک به تک شد اما دروازه بان بلژيکي موفق شد بهتر عمل کند و خطر را از بين ببرد. در دقيقه 65، روي ارسال يک ضربه آزاد، کوکلين از يک قدمي دروازه نتوانست توپ را به گل تبديل کند تا نتيجه همچنان 1-0 بماند. کم کم رئال مادريد احساس خطر کرد و جلوتر کشيد و موفق شد به گل دوم برسد.
در دقيقه 64 با حرکت سريع يورنته و پاس او، آسنسيو در مقابل دروازه صاحب يک موقعيت عالي شد اما ضربه او با برخورد به مدافع والنسيا از روي خط برگشت داده شد. در دقيقه 78، باتشوايي در يک موقعيت عالي با کورتوا تک به تک شد اما سنگربان بلژيکي ضربه هم وطنش را عالي مهار کرد. در دقيقه 83، رئال مادريد در يک ضدحمله سريع و برخلاف جريان بازي موفق شد به گل دوم برسد. کارواخال با يک حرکت سريع از سمت راست، در محوطه جريمه ايسکو را صاحب توپ کرد و پس از ارسال پاس براي آسنسيو و وازکز، وينگر اسپانيايي از درون محوطه شش قدم دروازه را باز کرد.
دقيقه 8، دنيل واس براي رئال مادريد (گل به خودي): دني کاواخال به خوبي توپ را در محوطه جريمه از آنِ خود کرد و با بيرون پا به دهانه دروازه فرستاد. دنيل واس به اشتباه با ضربه سر دروازه خودي را باز کرد.
دقيقه 83، لوکاس وازکز براي رئال مادريد: کارواخال با يک حرکت سريع از سمت راست، در محوطه جريمه ايسکو را صاحب توپ کرد و پس از ارسال پاس براي آسنسيو و وازکز، وينگر اسپانيايي از درون محوطه شش قدم دروازه را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادريد والنسيا سانتياگو برنابئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی رئال مادرید به‌پایان رسید.

رودریگو در دقیقه ۱۲ برای رئال گلزنی کرد و تیم‌ش را یک بر صفر پیش انداخت، اما در دقیقه ۷۶ کوین دی بروینه موجب کامبک زدن منچسترسیتی شد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

هیچ‌یک از دو تیم در وقت‌های اضافه موفق به‌گلزنی نشدند تا در نهایت در ضربات پنالتی رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود.

خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی کد خبر 745644

دیگر خبرها

  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)