Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مطالعات خود در چند حوزه از استان که نیازمند برنامه‌ریزی‌های عملیاتی‌تر است، گفت: کشاورزی، معدن، گردشگری و مرز نیازمند توجه ویژه و انجام کارهای عملیاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، پنج روز از انتشار خبر انتصاب هفتمین استاندار خراسان جنوبی در رسانه‌های مختلف می گذرد و ۲۴ ساعت دیگر قرار است «محمدصادق معتمدیان» به طور رسمی در جلسه ای با حضور مسئولان وزارت کشور در بیرجند معارفه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معتمدیان که اهل کرمانشاه و مدرک تحصیلی کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت را دارد، عضو شورای توسعه و امنیت شرق و غرب کشور نیز است و قرار است از فردا به عنوان استاندار سومین استان پهناور کشور، دوره جدیدی از خدمت خود را در شرق کشور آغاز کند.

 

محمد صادق معتمدیان در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: استان خراسان جنوبی علی رغم تمامی محرومیت‌ها از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی برخوردار است که نیازمند کار است.

 

وی با اشاره به مطالعات خود در چند حوزه از استان خراسان جنوبی که نیازمند برنامه‌ریزی‌های عملیاتی‌تر است، افزود: حوزه کشاورزی استان با توجه به اینکه خراسان جنوبی در برخی از محصولات استراتژیک دارای رتبه‌‌های بالا در سطح کشور است.

 

هفتمین استاندار خراسان جنوبی بازاریابی و توجه به صنعت بسته بندی را از جمله ملزومات توسعه و افزایش صادرات ذکر کرد و ادامه داد: در حوزه معادن نیز به دنبال تحقق اسناد سند آمایش سرزمینی خراسان جنوبی هستیم و تلاش خواهیم کرد که در این حوزه به بخش خصوصی بیشتر توجه کنیم.

 

وی بخش گردشگری را با توجه به آثار ثبت شده متعدد بسیار مهم ارزیابی کرد و بر ارتقای زیرساخت‌های این بخش تاکید ویژه کرد و گفت: مرز مشترک خراسان جنوبی با کشور افغانستان علی رغم تعطیلی بازارچه‌ها یک ظرفیت ویژه است که درصدد هستیم برای حل این مشکل با کشور مقابل وارد مذاکره شویم تا از ظرفیت‌ بازارچه‌ها استفاده بیشتری شود.

 

معتمدیان خاطرنشان کرد: برنامه توسعه ششم و سند توسعه استان، دو برنامه مهم پیش روی ما هستند که باید با همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای به ثمر رساندن این اسناد توجه ویژه کنیم.

 

گفتنی است، مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی فردا دوشنبه (۱۲ آذر) با حضور مسئولانی از وزارت کشور در بیرجند برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بسیج مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی اردبیل ارتش مجلس تحریم ها صدمین معتمدیان استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است