Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام عبداللهی با حضور در محل اردوگاه حرفه آموزی بر مقوله اشتغال مددجویان در زندان در جهت کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه شورای فضایی این استان گفت: بی شک اقدامات متقن و سریع دستگاه قضایی بر اعتماد سازی عمومی تأثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از تمامی ابزار‌ها وسط میدان آمده و این ما هستیم که با نگاهی جهادی سهم خود را در ایستادگی ایفا کنیم.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی در این جلسه که به میزبانی اداره کل زندان‌های استان و در محل اردوگاه حرفه آموزی برگزار شد از اقدامات خوب و انقلابی زندان‌های استان تجلیل کرد و گسترش فضا‌های فیزیکی را به جهت تکریم کرامت و شأن انسانی و اسلامی مدد جویان مهم دانست.

وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت زندان کار تربیتی کردن است و مجرم باید در زندان متنبه شده و به زندگی برگردد.

این مقام قضایی مقوله اشتغال در زندان را برای مددجویان مهم دانست و بر توجه به این امر در جهت کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد.

در این جلسه با حضور نماینده شهرداری اراک در خصوص اراضی و ساختمان‌های شهر اراک بحث و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبداللهی کاهش جمعیت کیفری دادگستری استان مرکزی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست