Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:24:54 GMT

کنفرانس بین‌المللی هنر و فلسفه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۶۷۸۰

کنفرانس بین‌المللی هنر و فلسفه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین کنفرانس بین‌المللی هنر و فلسفه در روزهای ۲۳ و ۲۴ ماه می ۲۰۲۰ در بارسلونا- اسپانیا برگزار می‌شود.

برخی از موضوعات محوری کنفرانس شامل، زیبایی شناسی، زیبایی شناسی و فلسفه هنر، تعاریف هنر، تعاریف سنتی پیچیدگی در مورد تعاریف، لذت زیبایی، تعاریف معاصر، تعاریف متعارف: نهادی و تاریخی، تعاریف سازمانی، تعاریف تاریخی، تعاریف کاربردی (عمدتا زیبایی شناسی)، تاریخچه قبل از قرن بیستم، زیبایی شناسی پست مدرن و روانکاوی، زیبایی شناسی اخیر، زیبایی شناسی و علم، حقیقت به عنوان زیبایی، زیبایی شناسی تکاملی، زیبایی شناسی کاربردی، اخلاق زیبایی شناسی، قضاوت زیبایی شناسی، عوامل دخیل در قضاوت زیبایی شناختی، ارزش هنر، کلیات زیبایی شناسی، ارسطو، افلاطون و اگوستین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به https://waset.org/apply/۲۰۲۰/۰۵/barcelona/ICAPH?step=۲ در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۳ ذسامبر ۲۰۱۸ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  https://waset.org/conference/۲۰۲۰/۰۵/barcelona/ICAPH مراجعه گردد.

کد خبر 4472779 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسپانیا فلسفه کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان مدیر مرکز لرستان شناسی دانشگاه لرستان گفت: اقوام ایرانی، جغرافیا، زبان، ادبیات و فرهنگ آنان سرمایه‌های اصلی انسانی، فرهنگی، طبیعی و اقلیمی ایران زمین هستند و ایران این میراث عظیم را ارج می‌نهد و قدر می‌شناسد.

علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فراخوان جشنواره سراسری اقوام ایران زمین، بیان کرد: امسال برای چهارمین بار به قصد معرفی و پاسداشت این سرمایه‌های عظیم ملی و قومی جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود.

دبیر علمی چهارمین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین ادامه داد: در این جشنواره مرکز لرستان‌شناسی، معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان، جهاد دانشگاهی واحد لرستان، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و بنیاد لرستان‌شناسی مشارکت دارند.

نوری با بیان اینکه چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» در لرستان ۲۵ اردیبهشت برگزار می‏‌شود، اضافه کرد: امیدوارم این جشنواره بتواند مثل سال‌های گذشته بلکه بهتر از آنها در تحکیم هویت ملی و در عین حال در شناسایی گستره و عمق و تنوع زبان و ادبیات و فرهنگ و هنر اقوام ایران زمین مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: این جشنواره سراسری چند کارگروه دارد که از جمله آنها می‌توان به سه کارگروه اصلی و مهم آن یعنی علمی، هنری _ فرهنگی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان گفت: در بخش علمی آن که به عهده مرکز لرستان‌شناسی است و با مسئولیت این مرکز انجام می‌شود، چند سمینار علمی با موضوعاتی شامل تاریخ اساطیری لرستان، گردشگری و ظرفیت‌های آن در لرستان و زبان و ادبیات لرستان برگزار می‌شود، این در حالی است که تاکنون نیز چند کارگاه و برنامه ازجمله کارگاه آبشارهای لرستان و اردوی علمی آبشارشناسی توسط کمیته علمی جشنواره برگزار شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود