Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:51:51 GMT

کتاب آلبرت اینشتین فروش نرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۷۰۳۰

کتاب آلبرت اینشتین فروش نرفت

رکنا: کتابی که اینشتین آن را منبعی تمام‌نشدنی از عقل و خردورزی دانسته است در حراجی ساتبیز به فروش نرفت.

به گزارش رکنا، انجیل حاشیه‌نویسی شده توسط آلبرت اینشتین فیزیکدان نامدار جهان که در حراجی "ساتبیز" به فروش گذاشته شده بود، خریداری نیافت.

کتاب انجیل مقدس جلد چرمی که آلبرت اینشتن در سال ۱۹۳۲ به یکی از کارمندانش داد در حراجی کتاب‌ها و نسخه‌های نایاب حراجی "ساتبیز" روز جمعه نتوانست خریدار مناسبی بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انجیل به قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار برآورد قیمت شده بود.

اینشتین در صفحات این کتاب نوشته بود: "این کتاب منبعی تمام‌نشدنی از عقل و خردورزی زندگی است".

این در حالی است که اینشتین در نامه معروف خود در سال ۱۹۵۴ نوشته بود که "انجیل مجموعه‌ای از اسطوره‌های افتخارآمیز لیکن ابتدایی است". این نامه قرار است سه‌شنبه آینده در حراجی "کریستی" به فروش گذاشته شود.

حراجی "اینشتین" در روز جمعه انجیل اینشتن را که در سال ۱۹۳۲ در صفحات آن جملاتی نوشته بود را برای فروش ارائه داد.

"والتر آیزاکسِن" نویسنده زندگی‌نامه آلبرت اینشتن در سال ۲۰۰۷، می‌گوید که این دانشمند بزرگ در طول دوران مختلف احساساتی متغییر داشته و دائما نظرش راجع به مسائل هستی و پیرامونی در تغییر بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس قتل پسر 2 ساله با اسلحه پدر / مردم شهرستان خوسف خراسان جنوبی عزادر شدند ادعای عجیب یک شرکت اسرائیلی علیه ایران دستیابی ایران به سلاحی جدید برای نابودی امریکا قتل تازه عروس 16 ساله توسط شوهرش در خاش + جزئیات قتل تازه عروس 16 ساله توسط شوهرش با سم کشاورزی خودکشی دختر جوان بابای مدرسه وقتی دروغ هایش لو رفت! / حمید چه گفت؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: آلبرت اینشتین کتاب زندگی فروش حراجی عکس تجاوز ایران دختر زندگی تهران کودک عجیب زن قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم

نگاهی داریم به پاس های تماشیی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله و اسپانیایی بارسلونا.

دانلود (37.2MB)

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • چرا اولین داروی آلزایمر فروش نرفت؟
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد 
  • جشنی سه هزار ساله که در ساری برگزار می‌شود + فیلم