Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: آمریکا پایگاه نظامی خود در روستای "هیمو" در غرب شهر قامشلی سوریه را توسعه داد.

به گزارش رکنا، پایگاه "فرات پست" که اخبار مناطق شرقی سوریه را پوشش می دهد، نوشت: توسعه این پایگاه نظامی با هدف اشراف بیشتر بر مرزهای مشترک سوریه با ترکیه انجام شده است.

آمریکا تجهیزات جدید و رادارهای پیشترفته ای را در این پایگاه نصب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه "فرات پست"، همزمان با این تحرکات، نیروهای دمکراتیک سوریه نیز به تقویت مواضع و پایگاه های نظامی خود در طول نوار مرزی سوریه با ترکیه در شمال استان رقه کرده اند.

ترکیه تهدید کرده است در آینده درعملیاتی مانند "سپر فرات" و "شاخه زیتون" مناطق دیگری از شمال و شمال شرق سوریه را از نیروهای دمکراتیک (کردها) که آنکارا آن ها را شاخه ای از گروه تروریستی "پ.ک.ک" می داند پاکسازی خواهد کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس دستیابی ایران به سلاحی جدید برای نابودی امریکا ادعای عجیب یک شرکت اسرائیلی علیه ایران سقوط مرگبار پراید از روی پل 8 متری خودکشی دختر جوان بابای مدرسه وقتی دروغ هایش لو رفت! / حمید چه گفت؟! کشتن پلنگ برفی با شلیک گلوله محاکمه متهمان آدم ربایی برج ساز معروف تهران / متهم اصلی فراری است+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار سوریه شهر آمریکا استان روستای عکس تجاوز ایران دختر زندگی تهران کودک عجیب زن قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا