Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک قاضی فدرال در آمریکا تاریخ 15 آوریل سال 2019 را به عنوان روز رسیدگی به پرونده شایت کوآلکام علیه اپل مشخص کرد. Union-Tribune سن‌دیگو اعلام کرده است که هر دو طرف این پرونده قادر نبودند در موردی که کوآلکام، اپل را به به اشتراک گذاشتن کدهای اختصاصی این شرکت با سازنده تراشه رقیب یعنی اینتل به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس Union-Tribune، وکلای شرکت اپل امکان توافق بین دو شرکت را که از محاکمه جلوگیری می‌کند، رد کردند. مسئولان شرکت کوآلکام امیدوار بودند که در ماه فوریه می‌توانند در دادگاه حاضر شوند ولی قاضی منطقه‌ای آمریکایی، گنزالو کوریل با توجه به پیچیدگی وضعیت این دو شرکت و انطباق با برنامه دادگاه، ماه آوریل را برای رسیدگی به این پرونده انتخاب کرد.

به نظر می‌رسد این پرونده دعوا آخرین تمیزکاری بین کوآلکام و اپل است. دعواهای این دو شرکت از ژانویه سال 2017 آغاز شد، زمانی که اپل شکایت خود را نسبت به پرداخت وجوه به این شرکت سازنده تراشه پردازنده تمدید کرد. این آخرین پرونده از ماه سپتامبر باز شد که در آن کوآلکام، اپل را به دزدیدن فناوری این شرکت و ارائه کردن آن به شرکت اینتل متهم کرد.

بیشتر بخوانید: آیفون XR پرفروشترین گوشی شرکت اپل است

انتهای پیام/

تکلیف پرونده شکایت کوآلکام از اپل 15 آوریل سال بعد مشخص می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی محصولات اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نیکاراگوئه با شکایت از آلمان به دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ)، از قضات خواست تا اقدامات اضطراری برای جلوگیری از ارائه سلاح و سایر کمک‌های برلین به اسرائیل را اعمال کنند.
 
بیش از 34 هزار فلسطینی از زمان آغاز جنگ در ماه اکتبر به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 
دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ) در لاهه قرار است در ساعت 15 به وقت محلی دستور خود را صادر کند.
 
وکلای ماناگوآ، پایتخت نیکاراگوئه، گفتند که این کشور آلمان را به جای متحد اصلی اسرائیل، یعنی ایالات متحده، هدف قرار داده است، زیرا واشنگتن دیوان بین‌المللی دادگستری را در این پرونده به رسمیت نمی‌شناسد.
 
وکلای ارشد دو کشور در اوایل این ماه در دادگاه با یکدیگر درگیر شدند و نیکاراگوئه گفت که آلمان ترحم‌انگیز است که هم به اسرائیل سلاح می‌دهد و هم به غزه کمک می‌کند.
 
برلین نیز پاسخ داد که امنیت اسرائیل در هسته سیاست خارجی آن قرار دارد و گفت که نیکاراگوئه کمک‌های نظامی آلمان به اسرائیل را به شدت تحریف کرده است.

نیکاراگوئه از دادگاه عالی درخواست کرده بود که آلمان فورا کمک‌های خود به اسرائیل، به ویژه کمک‌های نظامی از جمله تجهیزات نظامی را متوقف کند.
 

دیگر خبرها

  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو