Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اميرمحمد بخشي هوگوپوش وزن 68- کيلوگرم کشورمان توانست با از پيش رو برداشتن حريفان خود عنوان قهرماني مسابقات ارتش‌هاي جهان را کسب کند و صاحب گردن آويز طلا شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، بيست و چهارمين دوره مسابقات قهرماني ارتش‌هاي جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان از روز پنجشنبه- 8 آذرماه به ميزباني "ريو دو ژانيرو" برزيل آغاز و امروز به پايان مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز سوم اين رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 87+ کيلوگرم گروه مردان پيگيري شد که اميرمحمد بخشي در وزن 68- کيلوگرم و محمدرضا اينانلو در وزن 87+ کيلوگرم به عنوان نمايندگان ايران بودند که بخشي قهرمان شد و اينانلو نيز با واگذاري نتيجه از دور رقابت ها کنار رفت.
اميرمحمد بخشي در نخستين گام به مصاف "ايروم نئي" از کامرون رفت و با نتيجه 28 بر 5 پيروز شد؛ سپس رو در روي "برنارد هارکورت" کانادايي قرار گرفت و 19 بر 4 به برتري رسيد.
تکواندوکار وزن چهارمي کشورمان در مرحله نيمه نهايي 13 بر 5 "اديوال کويرينو" از برزيل را شکست داد و در فينال اين رقابت ها نيز "ولاديمير" از بلغارستان را 25 بر 5 از پيش رو برداشت تا طلايي اين دوره از رقابت ها لقب بگيرد.
هدايت اين تيم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربي و علي نعيمي و جلال چروکي به عنوان مربي مي‌باشد. علي خليلي نيز به عنوان سرپرست در کنار تيم حضور دارد.
گفتني است؛ پيش از اين محمد کاظمي و حميدرضا صدري عنوان قهرماني را بدست آورده و عرفان ناظمي و عرفان حيدري از کسب مدال بازماند. امروز (يکشنبه - 11 آذرماه) و در روز پاياني اين رقابت ها هادي تيران ولي پور (وزن 63- کيلوگرم) و رامين حسين قلي زاده (وزن74- کيلوگرم) نيز به عنوان آخرين نمايندگان کشورمان به مصاف رقبايشان مي روند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکواندو ارتش هاي جهان برزيل بخشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران