Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته رئال مارید با بازی زیبا در مقابل والنسیا و شکست این تیم در سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به ۲ قدمی بارسلونای بحران زده رسید.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو_حسین نجار_در شبی که همه بازیکنان رئال مادرید در اوج آمادگی خود قرار داشتند، سرود گوش نواز پس از گل معروف رئال مادرید ۲ بار به صدا در آمد تا ورزشگاه مملو از جمعیت سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید با بازی سراسر زیبای قو‌های سپید ۹۰ دقیقه در سکو‌ها شادی و هیجان را شاهد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا و در دقیقه ۷ روی توپ ربایی مدافع پیش تاخته مادریدی‌ها یعنی دنی کارواخال و گل به خودی دفاع والنسیا که در این بازی دستپاچگی واضحی را از خود نشان داده بود، مادریدی‌ها خیلی زود عدد ۱ را در تابلو اسکوربرد جلوی RMA شاهد بودند.       کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روند حملات بی رحمانه بازیکنان رئال بر پیکره والنسیا که در این بازی به وضوح تحت تاثیر جو هولناک سانتیاگو برنابئو قرار گرفته بودند تا آخر نیمه اول ادامه داشت.
در نیمه دوم روی چند حمله والنسیا، اینبار نوبت به تیبو رسید تا جلوی چشمان پرز و سولاری از نشان دهد خرید وی یک بازی برد برد بوده. کورتوآ در این بازی چندین باز تک به تک‌های والنسیایی‌ها را خنثی کرد تا بازیکنان تیم مهمان دست از پا درازتر از زمین رئال بازگردند.
در دقیقه ۸۲ روی پاس فنی، زیبا، حساب شده و بدون نقص جوان مسلمان رئالی ها، لوکاس واسکز ریزنقش جلوی چشمان بهت زده تمامی والنسیایی‌ها توپ را به اعماق دروازه فرستاد تا دروازه بان و تمامی دیگر بازیکنان سیاه پوش والنسیا در ماتم گل دوم و تیر خلاصی که به این تیم زده شده بود تنها نظاره گر قل خوردن آرام توپ و تبدیل آن به گل دوم باشند و پس از آن اعلام تحقیرآمیز گوینده ورزشگاه که با اعلام نام لوکاس و پاسخ واسکز تماشاگران هیجان زده مادریدی، برنابئو غرق شادی و سرور شود.       کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پس از بازی سانیاگو هرنان سولاری سرمربی خیلی زود محبوب شده رئال از تک تک بازیکنان نام برد و از بازی بی نقص آن‌ها تقدیر و تشکر ویژه کرد و نکته قابل توجه در صحبت‌های سانتیاگو تقدیر از عملکرد «فرانسیسکو رومن آلارکون سوارز» ملقب به ایسکو بود که با ورود به زمین و حرکات محیرالعقول خود، جذابیت بازی را دو چندان کرد؛ و نکته دیگر در این بازی دیالوگ‌های همراه با خنده ایسکو و سولاری بود در کنار زمین بود که نوید اتمام اختلافات بین این بازیکن و مربی خود را به تماشاچیان میداد و به نظر می‌رسد تنها بانوان پیر از دیدن این گپ و گفت: صمیمانه بین سولاری و ایسکو به خشم آمده باشند تا کار سخت تری را برای جذاب ایسکو به جمع بیانکونری‌ها داشته باشند.     در پایان بازی زیبای دیشب، قوهای خشمگین اما پرانگیزه با دو امتیاز اختلاف با بارسلونا به کمترین اختلاف امتیاز با این تیم قرار بگیرد تا کار برای بارسایی ها سخت‌تر از گذشته شده شود و کاتالان‌ها صدای نفس‌های رقیب دیرینه خود را در نزدیکی خود بشوند. این می‌تواند شرایط روحی بازیکنان بارسا را در رکود قرار دهد.   آمار بازی شب گذشته رئال مادرید و والنسیا

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند