Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید حسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران در خصوص نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با محمد شریعتمداری وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در ابتدای جلسه نکات و نظرات نمایندگان مطرح شد و وکلای ملت بر هدایت و مدیریت دقیق تامین اجتماعی و حفظ حقوق کارگران به عنوان حق الناس و جلوگیری از دست اندازی دولت به حقوق کارگران تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید نمایندگان بر حمایت و تقویت بخش تعاونی‌ها و کارآمدسازی آن‌ها به عنوان زمینه ساز اشتغال، بیان کرد: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی از شفاف‌سازی شریعتمداری در حوزه‌کاری شستا و اعلام اسامی هیات مدیره شرکت‌ها تقدیر و تشکر کردند.

وی با بیان اینکه نمایندگان حاضر در جلسه بر استفاده از مدیران توانمند، کارآمد و آشنا به کار در این وزارتخانه تاکید کردند، افزود: همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرداختن جدی به اشتغالزایی تاکید کردند.

 نقوی حسینی با اشاره به تاکید نمایندگان بر همسان‌‎سازی حقوق بازنشستگان و اجرای مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه، ادامه داد: توجه بر شرایط سخت بازنشستگان و در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای آن‌ها از جمله موارد دیگری بود که نمایندگان بیان کردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید نمایندگان بر ضرورت رسیدگی به شرایط درمانی، مراکز درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی، گفت: ضرورت احیا و تقویت تعاونی‌های مرزنشینان در جهت اشتغال در مناطق مرزی نیز مورد دیگری بود که از سوی نمایندگان مطرح شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان تامین اجتماعی وزارت رفاه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال