Web Analytics Made Easy - Statcounter



حدود ۶ ماه از خط‌خوردن سیدجلال حسینی از تیم‌ملی گذشت و درنهایت بازیکن شماره ۴ فوتبال ایران تصمیم به رسانه‌ای کردن تصمیم خود گرفت و از فوتبال‌ملی خداحافظی کرد.

به گزارش فرهیختگان ،حسینی حالا می‌خواهد همه تمرکز خود را روی پرسپولیس بگذارد و از این فصل و فصل آینده‌ای که در پرسپولیس حضور خواهد داشت مطمئن‌تر صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوی کوتاه با این مدافع باتجربه درخصوص تصمیم جدیدش را در ادامه می‌خوانید.

خداحافظی شما ناگهانی و تا حد زیادی شاید شوکه‌کننده بود.

من مدت‌ها بود به این موضوع فکر می‌کردم چراکه بالاخره هر آمدی، رفتنی هم دارد. باید روزی از تیم‌ملی می‌رفتم و فکر می‌کنم ۱۰ آذر‌ماه انتخاب خوبی برای این خداحافظی بود.

غریبانه و بدون بازی خداحافظی تصمیم به رفتن گرفتی. قرار نیست برنامه‌ای برای قدردانی از تو انجام شود؟

نه! خودم به مسئولان باشگاه گفتم برایم بازی خداحافظی انجام ندهند. به دنبال این مسائل نیستم و فکر می‌کنم برنامه‌ای هم در این باره ترتیب داده نشود.

چند‌بار از تو پرسیده شد خداحافظی می‌کنی یا به بازگشت به تیم‌ملی امیدواری که هیچ‌وقت پاسخ روشنی هم ندادی اما بالاخره از تیم‌ملی کنار رفتی!

با خیلی از افراد برای خداحافظی مشورت کردم. همسرم هم از روزی که این تصمیم را گرفتم کنارم بود. نمی‌خواستم مشکلی درست شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم از تیم‌ملی این‌گونه کنار بروم.

و صحبت پایانی؟

همیشه با همه توانم برای تیم‌ملی بازی کردم اما از همین امروز تا همیشه حامی و هوادار تیم‌ملی خواهم بود. برای تیم‌ملی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم و از همه کسانی که در این مدت از من حمایت کردند، ممنونم. از این پس تمرکزم روی پرسپولیس خواهد بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم