Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:48:06 GMT

تقدیر از پست بانک به دلیل افزایش کیفیت خدمات

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۷۹۲۸

تقدیر از پست بانک به دلیل افزایش کیفیت خدمات

پول‌نیوز - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: امکان دسترسی پست بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که به طور کلی در گزارش هایی که دریافت کردیم قابل تقدیر است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا پورابراهیمی داورانی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کلی که ما از پست بانک در دست داریم آن است که پست بانک توانسته خدماتش را گسترش دهد و به مجموعه ای از جامعه‌ی هدف که دسترسی به نظام بانکی ندارد، خدمات بانکی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این بانک توانسته است خدمات کیفی بانکی را در سطح مجموعه خدماتی که به صورت متعارف ارتقاء داده می شود، ارائه دهد.

پورابراهیمی، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی این بانک به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاها و همچنین افزایش کیفیت سطح خدمات، از نکاتی است که به طور کلی در گزارش هایی که دریافت کردیم مورد قبول بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته باید عملکرد این بانک در صورت های مالی، ترازنامه، سود و زیان و شرایط دیگر، مورد بررسی قرار گیرد، اما کلیت عملکرد این بانک از نظر ما خوب و مثبت است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پست بانک ایران مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • مصباحی مقدم: انتظارات تورمی مهم‌ترین عامل افزایش تورم است
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد