Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع ابراز نگرانی مردم و کارشناسان از تغییر نام شهرهای اسلامی هند پرداخته است.

هندوهای افراطی تحت تاثیر سفارت رژیم صهیونیستی قصد دارند اسم شهرهای اسلامی همچون الله آباد (به اردو اله آباد) را به نام‌های خدایگان هندو تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: دروغ پراکنی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان در رسانه‌های معاند فارسی زبان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تلاش برای تغییر نام الله آباد به پراگراج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیک بامدادی دانلود صوت پیک بامدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حاج اکبر خدابخشی پیرمرد ۸۴ ساله‌ای که در روستای حکیم آباد زندگی می‌کند و به گوهرِ ده معروف است.    ایام نوروز که می‌شود شلوغی‌های شیرین نوروزی و صبر و حوصله حاج اکبر و حاج معصومه دیدنی است. پدر بزرگ و مادربزرگی که سالار و سرور روستا هستند و تسبیح به دست همیشه برای همه دعا می‌کنند.   امسال نوروز نیز فرصتی شده تا همه بچه‌ها از نوه و نتیجه گرفته تا بزرگتر‌ها مثل نگینی دور آنها حلقه بزنند.   فرزندان از خوبی‌ها و مهربانی‌های پدربزرگ و مادر بزرگ می‌گویند: اگر پدر و مادرمان روزی نباشند، در واقع هیچ دورهمی صورت نمی‌گیرد.   آنها می‌گویند: حاج اکبر و مادر، ستون و برکت روستا هستند و همه مردم آنان را دوست دارند وآنان را باعث برکت و رونق روستا می‌دانند.   فرزندان بیان داشتند: این دورهمی ها، احترام به اقوام است و انجام صله رحمی که در آیات و رویات اسلامی به آن تاکید شده است.    آنها گفتند: در این دورهمی‌ها علاوه بر دید و بازدید‌ها، مشکلات روستا و خویشاوندان هم بررسی و تا جایی که امکان داشته باشد، رفع می‌شود.   حاج اکبر هم می‌گوید فرزندانش را دوست دارد و برای همه آنان مثل هرسال، عیدی کنار می‌گذارد و هیچ تفاوتی هم برایشان قائل نمی‌شود.    وی گفت: بیش از ۷۰ نوه و نتیجه دارم که برخی وقت‌ها حتی اسامی آنان را نیز فراموش می‌کنم، اما از اینکه در ایام عید کنارم جمع می‌شوند، لذت می‌برم.   نجمه جلالی عضو شورای اسلامی روستای حکیم آباد گفت: روستای حکیم آباد در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر بافق قرار دارد و از توابع دهستان سبزدشت است.    جلالی افزود: حضور حاج اکبر و حاج معصومه باعث شده روستا از رونق بیشتری برخوردار باشد و بیشتر جمعیت این روستا هم از این خانواده هستند.    وی گفت: حکیم آباد سبزدشت ۲۵ خانوار دارد که جمعیتی حدود ۱۵۰ نفر در این روستا به صورت فصلی و همیشگی زندگی می‌کنند.   جلالی گفت: اهالی روستا، قدردان خدمات و زحمات آقای حاج اکبر هستند و او را گوهر حکیم آباد می‌دانند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست
  • نتیجه طوفان‌الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست
  • قالیباف: نتیجه عملیات طوفان الاقصی قابل تغییر نیست
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان