Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی نیکوکاران برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، گفت: نیکوکاران یزدی در هشت‌ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 391 میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا مشعل چی، با اشاره به اینکه چهار هزار و 108 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم از حمایت حامیان نیکوکار در استان یزد بهره‌مند هستند، افزود: هزار و 446 یتیم و دو هزار و 662 فرزند نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد از حمایت حامیان نیکوکار در استان یزد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه بیش از 13 هزار نیکوکار یزدی حمایت ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده‌دارند، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 50 هزار تومان به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

وی بابیان اینکه 65 درصد ایتام و فرزندان محسنین ساکن مناطق شهری و 35 درصد در روستا ساکن هستند، ادامه داد: دو هزار و 174 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم پسر و هزار و 934 نفر دختر هستند، بیشتر فرزندان غیر یتیم مشمول طرح محسنین به علت بیماری و از کارافتادگی سرپرست و طلاق سرپرست از حمایت حامیان نیکوکار استفاده می‌کنند.

مشعل چی افزود: بستر لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان فراهم‌شده است و مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود در زمینه‌های مختلف ازجمله اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

وی یادآور شد: کد دستوری # ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷۷، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، بخش نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه ازجمله روش‌های نوین کمیته امداد برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های مردمی است.

شایسته ذکر است: حامیان نیکوکار سال گذشته حدود ۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مشارکت مردمی کمیته امداد ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل

همزمان با پخش برنامه محفل و ماه من، بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند. 

تنها در زمان یک ماه پخش برنامه محفل و ماه من، با فراخوانی که در این برنامه اعلام شده بود، در طرح «اکرام ایتام و محسنین» ۱۳۴ هزار نفر حامی جدیدثبت نام کردند که این رقم رشد حدود ۳۲ درصدی ثبت‌نام حامیان را نشان می‌دهد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام