Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@06:17:03 GMT

عملکرد قابل قبول قزوین در مدیریت پسماندها

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۸۳۹۳

عملکرد قابل قبول قزوین در مدیریت پسماندها

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در جلسه ای که به منظورمدیریت پسماندهای استان با حضور دستگاههای ذی ربط در دفتر امور شهری برگزار شد گفت:  استان قزوین در مدیریت پسماندها به روش علمی و بهداشتی  عملکرد قابل قبولی را در کشور داراست.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به سیاست های دولت و وزارت کشور و اسناد بالا دستی برای جلوگیری از پراکندگی و ایجاد محل های دفن در شهرها و روستاها در زمین های حاصل خیز و همچنین برای جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و اراضی کشاورزی تاکید بر تجمیع و مدیریت یکپارچه برای مدیریت کلیه پسماندها با رویکرد مذکور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدپور گفت: استان قزوین با همکاری سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی توانسته کلیه پسماندهای عفونی و پزشکی را از مطب ها و درمانگاهها و سایر مراکز درمانی با خودروهای مخصوص جمع آوری و نسبت به بی خطر سازی آنها اقدام و به صورت زباله عادی برای دفن به شهرداری تحویل می شود.

وی در پایان افزود: طبق برنامه ها و اقدامات صورت گرفته با هماهنگی و همکاری سازمان محیط زیست و صنعت و معدن پسماندهای صنعتی واحدهای تولیدی استان طبق روال گذشته پسماندهای مربوطه جمع آوری و در مکان مشخص شده توسط پیمانکار طرف قرارداد به  سایت منتقل می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دولت زمین سازمان نظام پزشکی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۸۷ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۷۴ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم است.

دما در حال حاضر ۱۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند