Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو نوشت: مردی که در یک پرواز تجاری در کنار آنگلا مرکل نشسته بود، نظر خود را درباره برخورد با صدراعظم آلمان اظهار کرد. آنگلا مرکل به دلیل نقص فنی هواپیمای دولتی ناچار شد با پرواز دیگری خود را به آرژانتین برساند.

به گزارش دویچه وله، نقص فنی هواپیمای نظامی آلمان که بنا بود مرکل با آن به آرژانتین برود، باعث شد تا او با پروازی تجاری و از طریق مادرید به نشست گروه ۲۰ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این سفر مردی که از مادرید به بوئنوس آیرس می‌رفت، هنگامی که خود را همسفر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و همراهانش یافت، بسیار غافلگیر شد.

آگوستین آگوئرو، مرد همسفر مرکل در این پرواز ۱۳ ساعته که صدراعظم آلمان را به نشست گروه ۲۰ در آرژانتین رساند، در کنار او نشسته بود.

آگوئرو تصویر خود را که در کنار مرکل نشسته بود، در توییترش منتشر کرد.

این مسافر ۲۸ ساله به خبرگزاری آلمان گفت، انتظار نداشته "قدرتمندترین زن جهان" یک فرد عادی باشد. آگوئرو در این باره گفت: او ماست خورد، کتاب خواند و کمی خوابید. هیچ درخواست خاصی نداشت.

به گفته همسفر مرکل، او یک ساعت قبل از فرود هواپیما به کابین خلبان رفت و با کارکنان این پرواز عکس یادگاری گرفت. آگوئرو گفت: جرات نکردم با او صحبت کنم، اما او چند بار به من نگاه کرد و لبخند زد. او خیلی آرام بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود

محمد پیروزمنش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: اردوی جدید تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در حالی برگزار خواهد شد که ۲ والیبالیست قمی نیز در آن حضور می یابند.

رییس هیات جانبازان و توان یابان قم افزود: این اردو چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال‌نشسته مردان برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ است که به میزبانی تبریز برگزار می شود.

وی بیان کرد: حسین گلستانی و سید محمدحسینی جد، ورزشکاران قمی حاضر در این اردو خواهند بود.

پیروزمنش افزود: ۱۶ بازیکن از ۱۰ استان حاضران چهارمین مرحله اردویی، از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه هستند.

کد خبر 6079071

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • درخواست آلمان از چین برای کمک به پایان جنگ اوکراین
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • صدراعظم آلمان: اسراییل به کاهش‌ تنش‌ها کمک کند
  • بازگشت پرواز‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • محدودیت پرواز‌های فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد