Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با تاکید بر اینکه با کارناوال‌های عروسی که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش جامعه می‌شوند برخورد جدی می‌شود گفت: راهبندان کاروان‌های عروسی پدیده بسیار زشتی است که متاسفانه روز به روز در حال گسترش است و علاوه بر این که موجب اختلال در نظم و امنیت می‌شود، مسائل اخلاقی و مذهبی را نیز جریحه دار می‌کند

قویدل افزود: اینگونه کارناوال با مسدود کردن معابر، ایجاد آلودگی صوتی، رفتار‌های خلاف و منافی عفت عمومی، باعث تضییع حقوق عامه مردم و موجب وقوع برخی سوانح از جمله حوادث رانندگی و در برخی موارد درگیری‌ها و نزاع‌های دسته جمعی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان زرند امنیت و آرامش جامعه را حاصل نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات دانست و افزود: برخی افراد سود جو و همراهان عروس و داماد و نیز اورکسترا، در کاروان عروس برای رسیدن به شادی‌های کاذب، زودگذر باعث ازار و اذیت دیگران و اخلال در نظم عمومی می‌شوند که این با حقوق شهروندی، قانون و شرع مقدس اسلام منافات دارد

وی تصریح کرد:با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی در برخورد با کارناوال عروسی که اقدام به ایجاد مزاحمت و سلب آسایش جامعه می‌شوند، به کارناوال‌های عروسی هشدار داده می‌شود که دستگاه قضایی با برگزاری هر گونه مراسم عروسی و به راه انداختن کارناوال عروسی که منجربه ایجاد اخلال و ناامنی شود برخورد جدی و قانونی می‌کند

قویدل با بیان اینکه هیچکس با شادی و عروسی مردم مخالف نیست و از طرفی ناهنجاری و ایجاد مزاحمت هم در شأن شهر ستان مذهبی زرند نیست افزود: از آحاد مختلف مردم مومن و خداجوی درخواست می‌شود قبل از برخورد پلیس با این کارناوال خودشان رعایت جوانب امر را بکنند و برای مردم ایجاد مزاحمت نکنند.

این مقام قضایی بیان داشت: نیرو‌های انتظامی ممکن است در صورت مشاهده یک کارناوال ناآرام عروسی هیچ واکنشی از خود نشان ندهند، اما متخلفان بدانند که این بی توجهی ظاهری به منزله چشم پوشی از تخلف آن‌ها نیست بلکه ماموران پلاک خودرو‌های متخلف در این کارناوال را یادداشت و در زمان مناسب رانندگان این خودرو‌ها به همراه وسایل نقلیه شان فراخوانده و خودرو‌ها مزاحم توقیف می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اینکه بایستی در مراسم‌های شادی از قبیل: جشن عروسی شعائر مذهبی رعایت شود، گفت: همواره حفظ و رعایت شئونات اسلامی و دینی همراه با پرهیز از منکرات در جامعه مورد تاکید است.

وی با تاکید بر حفظ سلامت و کرامت اجتماعی احاد مختلف مردم، به پیامد‌ها و عواقب استفاده از مشروبات الکلی در سطوح فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: دادستانی مصمم است با همکاری مردم و نیروی انتظامی با هنجارشکنان اجتماعی، همچون شرب خمر، مزاحمین نوامیس مردم، قدرت نمایی و الودگی صوتی و حرکات مخاطره امیز در سطح شهر و ... به شدت برخورد کند ودر این زمینه با هیچ کس مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام/ی

برخورد با مزاحمان زنان در جامعه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی