Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@18:02:36 GMT

زور جوانان البدر به فولاد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۸۶۸۴

زور جوانان البدر به فولاد نرسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال جوانان البدر بندرکنگ در دیداری خارج از خانه مقابل تیم صدر جدولی فولاد خوزستان شکست خورد.
در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور تیم البدربندرکنگ مقابل میزبان صدر جدولی خود تیم فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده استان با قبول این شکست با کسب ۱۳ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی ایستاد و تیم فولاد خوزستان نیز با کسب ۲۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
تیم البدر بندرکنگ در مسابقه دور رفت در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ تیم فولاد خوزستان نایب قهرمان فصل قبل رقابت ها را شکست داده بود.
البدر بندرکنگ، فولاد خوزستان، نفت اهواز، صبای قم، ذوب آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، شاهین شهرداری بوشهر، تراکتورسازی تبریز، مس کرمان، گل گهرسیرجان، ستارگان گرگان و سپاهان اصفهان دوزاده تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور هستند.
تیم البدربندرکنگ در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور با ۱۰ برد، ۴ مساوی، ۸ باخت و کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی جای گرفت.
انتهای پیام/ب

شکست تیم فوتبال جوانان البدر مقابل فولاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد