Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@11:17:58 GMT

مجمع استانی چهاردهم بانک قوامین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۸۷۶۵

مجمع استانی چهاردهم بانک قوامین برگزار شد

پول‌نیوز - چهاردهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب بانک قوامین خراسان شمالی با حضور معاونین و روسای ادارات مرتبط با هدف نظارت راهبردی به ریاست مدیرعامل بانک قوامین در سالن اجتماعات اداره ی مرکزی بانک قوامین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بنابراین گزارش در ابتدای این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد مدیرکل شعب استان خراسان شمالی که به همراه تعدادی از مدیران واحدهای ستادی استان در جلسه حاضر شده بود با ارائه ی توضیحاتی در خصوص توانمندیهای استان و ظرفیت های موجود گزارشی از اقدامات انجام گرفته در استان را برای حاضرین ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکی است سپس گزارش های نظارتی و حسابرسی مجمع استان خراسان شمالی توسط اداره ی بازرسی و نظارت قرائت و در خصوص نقاط قوت شعب و نقاط قابل بهبود با حضور کارشناسان امر بحث و تبادل نظر شد. این گزارش حاکی است آقای عابدی پور مدیرکل شعب استان خراسان شمالی نیز ضمن دفاع از عملکرد استان در خصوص برخی نقاط قابل بهبود تدابیر اتخاذ شده را مطرح و اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مضاعف همکاران در جهت رفع آن ها اقدام لازم و عاجل صورت گیرد.

بنابراین گزارش در پایان جلسه مدیرعامل بانک قوامین که عملکرد استان و گزارش استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در حضور ایشان مطرح شده بود ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در استان خراسان شمالی عملکرد همکاران استان را قابل تقدیر دانست. دکتر تقی نتاج با تاکید بر ضرورت تلاش گروهی، استفاده از تمام توانمندیهای موجود در همکاران را هنر مدیریتی دانست و گفت: توانمندیهای افراد متفاوت است و در زمینه های مختلف استعدادهای متفاوتی وجود دارد.

شناسائی این توانمندیها و بکارگیری آنها در جهت تحقق اهداف پیش روی بانک قوامین هنر مدیریت است.

مدیرعامل بانک قوامین وظیفه ی همکاران در شعب بانک را بسیار سنگین و قابل احترام دانست و گفت: تلاش همکاران در پیشانی مواجهه با مشتریان بسیار سخت و قابل تقدیر است و هرگونه موفقیتی که بانک کسب می کند را مرهون این زحمات دانست که کمتر به چشم می آیند.

وی انسجام سازمانی را از ضروریات مورد نیاز بانک دانست و گفت: کار پولی و مالی همانند ورزشهای گروهی نیازمند تلاش دسته جمعی است و همه با هم باید تلاش کنیم تا نتیجه ی موردنظر حاصل گردد و اگر در بخشی از این زنجیره، کارهای هماهنگ و همگام صورت نگیرد زحمات باقی بخشها به هدر می رود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قوامین مجمع استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

زهرا یقطین امروز، ۸ اردیبهشت در اولین جلسه استانی «خانواده و جوانی جمعیت» سال ۱۴۰۳ با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اعطای جایزه به برترین‌ها اعم از افراد و دستگاه‌ها برای نیل به اهداف قانون، اظهار کرد: ستاد ملی جمعیت مکلف است به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام کرده و بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب نسبت به اعطای جایزه ملی اقدام کند.

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

یقطین افزود: از اهداف دیگر این طرح فراهم‌سازی شرایط برای گردهمایی و تبادل اندیشه بین صاحب‌نظران حوزه خانواده و جمعیت، ایجاد انگیزه و شوق آفرینش‌گری فرهنگی و هنری در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور و فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی کشور است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی، بیان کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir ، در این رویداد شرکت کنند و یا با دبیرخانه استانی به شماره ۳۲۱۲۶۷۹۴ و ۳۲۱۲۶۷۹۵ تماس بگیرند. 

وی اظهار امیدواری کرد: همان‌گونه که در سال گذشته کمیته استانی رویداد استان فارس در برگزاری اولین رویداد توسط ستاد ملی جمعیت شایسته تقدیر شناخته شد، در فرایند برگزاری دومین رویداد نیز همچنان افراد و مجموعه‌های شاخص در سامانه ثبت‌نام و به دبیرخانه معرفی شوند تا از چهره‌های تأثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت در استان به نحو شایسته تقدیر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور