Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سردار سرتیپ پاسدار یوسف مولایی شامگاه شنبه در گردهمایی بسیجیان حوزه 121 شهید باکری در جمع نمازگران مسجد جامع منطقه چهارصد دستگاه حاضر شد و ضمن گرامیداشت هفته بسیج و وحدت به اهمیت تلفیق و وجوه مشترک این دو مهم اشاره کرد و گفت: طی این چهل سال همه گروه ها در نقطه نقطه کشور سعی کردند تا با انقلاب به مقابله بپردازند و اساسی ترین مولفه ای که موفق شد کشور به موفقیت روز افزون دست پیدا کند وحدت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: 11 هزار شهید سنی، 10 ها شهید سایر ادیان مذهبی در کشور نشان دهنده وحدت میان تمام اقوام ایرانی است و دشمن این اتحاد را خطر بزرگی می داند و سعی دارد برخی از گروهک های منافقین را به دوباره راه اندازی کنند، و البته مردم نیز آگاه شدند با اتحاد دشمن را زمین خواهیم زد.

به گفته فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج چتر بزرگی است که با این فرهنگ و ارائه آن به دیگران خواهیم توانست به پله های بالاتر امنیت و موفقیت دست پیدا کنیم چرا که دشمن هر لحظه و هر ساعت در حال ایجاد مشکل و معضل برای ما هستند.

سردار مولایی با بیان اینکه با ایجاد وحدت و تفکر بسیجی در مناطق تحت ظلم همچون سوریه، فلسطین و غزه توانستیم به این افراد مناطق کمک کنیم، اظهار کرد: 90 درصد از خاک سوریه دست دشمن افتاده بود و به گفته شهید همدانی تنها با راه اندازی بسیج در این کشور 60 روزه سوریه با شعار دفاع از وطن نجات پیدا کرد.

وی ادامه داد: با تفکر بسیجی در کشور به موفقیت های اقتصادی هم دست پیدا خواهیم کرد، مسئول بسیجی دزدی نمی کند، اگر ما می توانیم موشک بسازیم با تفکر بسیجی به طور قطع به ساخت خودرو کارآمد و نانو تکنولوژی و بسیاری دیگر خواهیم رسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بیان کرد: ایرانیان قدرت هم گرایی و توسعه دارد و این است دلیل عصبانیت دشمن علیه ما، اتهاماتی همچون نقض حقوق بشر، حمایت از تروریست و دست یابی به سلاح هسته ای را به ما وارد می کند در حالیکه با طبق قانون منشور سازمان ملل رفتار می کنیم.

سردار مولایی در پایان ضمن تشریح این سه تهمت و تبرعه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمن در اصل با موفقیت و پیشرفت ما در تمامی حوزه ها مخالف است و سعی دارد با این بهانه ها ما را در تحریم و تهدید قرار دهد اما همه می دانیم کسی جرات نگاه چپ به ایران را ندارند از همین رو هزینه و وقت و تلاش خود را برای ایجاد جنگ داخلی و افزایش اختلافات به کار گرفته اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل (ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) روز ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل (ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم ۴۷ هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 6081081

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند