Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام شش مسابقه به پایان خواهد رسید که در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم که از تیم‌های پرستاره و متمول لیگ دسته اول هستند هفته گذشته بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و با روحیه‌ای خوب به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان که در ابتدای فصل به دلیل از دست دادن فصل بدنسازی عملکرد پرنوسانی را ارائه داده بود در سه هفته اخیر سه برد متوالی را کسب کرده و خود را به بالای جدول رسانده است امری که برای فرهاد کاظمی در لیگ یک تبدیل به عادت شده است زیرا وی استاد رهنمون کردن تیم‌ها از لیگ یک به لیگ‌برتر است.

تیم سرخپوشان پاکدشت در این فصل از رقابت‌ها از مجموع 12 بازی، 7برد ،4مساوی و 1باخت بدست آورده و در رده‌ی دوم جدول پشت سر شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفته است ورقابت تنگاتنگی با این تیم برای صعود به لیگ برتر دارد.

اکسین البرز نیز در این فصل از رقابت‌ها دچار یک عملکرد سینوسی شده است. این تیم فصل را با فراز کمالوند آغاز کرده اما وی به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار کنار رفت و جای خود را به محمد نصرتی و سپس مجتبی حسینی داده و مدیران اکسین امیدوارند با آمدن حسینی این تیم جان تازه‌ای گرفته و بتواند اکسین را رهسپار لیگ برتر کند.

اکسین تا به اینجای فصل از رقابت‌ها از مجموع 12بازی، 5برد، 4مساوی و 3باخت در رده‌ی ششم جدول قرار دارد و در مقابل سرخپوشان تلاش خواهد کرد که بر این تیم غلبه کرده و اوضاع خود در جدول را سر و سامان بخشد.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 14 در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد. قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زیاری خواهد بود و و رضا قیم و مسعودآزادپور او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. ناظر داوری این مسابقه نیز امیر بهرام نقوی حسینی خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان اکسین البرز سرخپوشان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز خیبر کشیده نشد!

به گزارش “ورزش سه” تیم خیبر در حالی که می‌رفت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشیده و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کند، اما روی یک ضدحمله غافلگیر شد و ۳امتیاز دیدار با یاران سرآسیایی را از دست داد.
آن‌ها گرچه در این مسابقه خوب ظاهر نشدند اما به لطف تساوی چادرملو با داماش، همچنان با فاصله ۵امتیازی در صدر جدول جا خوش کرده‌اند و امید اول صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

این دیدار که پر از برخورد و اتفاقات گوناگون بود، با ۱۶دقیقه وقت اضافه در نیمهٔ دوم همراه شد و در نهایت حملات خیبر روی دروازه سایپا راه به جایی نبرد و آن‌ها با یک گل بازی را به سایپایی واگذار کردند که پس از ۷مسابقه رنگ برد را به خود دید.
مهاجری و تیمش که فرصت این را داشتند تا حداقل با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند، همچنان با یک تساوی کمترین نتیجه مساوی در لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کرده‌اند و با ۶ باخت و ۲۰برد صدرنشین هستند و سایپا هم ۸باخت، ۸ تساوی و ۱۱برد را در کارنامه امسالش ثبت کرده و در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • سید حسین حسینی نقره داغ شد!
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • ترمز خیبر کشیده نشد!