Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا امامی‌فر، سرمربی سپیدرود در پستی در صفحه اینستاگرام خود مواضع تندی علیه کارلوس کی‌روش گرفت و اتهاماتی به سرمربی تیم ملی زد که به نظر می‌رسد جنجال زیادی بپا خواهد کرد.

متن این پست به شرح زیر است:

شرم بر تو باد، جمله‌ای که بارها بر زبان آوردی! کاش از استاد خودت سکوت را یاد گرفته بودی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش یاد گرفته بودی ببازی ولی جام قهرمانی را به یادگار می‌گذاشتی. کاش آقا بودن را از سِر الکس یاد گرفته بودی. شرم بر تو باد.

کاش بزرگی را با عشق به فوتبال و احترام به همکارانت را به مربیان جوان آموزش می‌دادی. در روزگاری که خاک در ریه هموطنانم فروکش می‌شود، مردمی که بعد از زلزله به دنبال سقفی برای کودکان خود هستند، کارگرانی که هنوز حقوق خود را نگرفته‌اند و... تو دستمزد 8 سال حضورت را گرفته‌ای و می‌گیری. حقوقی که با بی‌سوادی مدیران پای میز مذاکره نشست!

تو از فوتبال حرفه‌ای آمدی ولی اخلاق و شخصیتت آماتور گونه‌ است. برای موارد زیر که ثابت شده و نشده در محافل ورزشی مورد بحث قرار گرفته قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم؛

* محو شدن دروازه‌بان فیکس جام جهانی از فوتبال (اگر خوب بود چرا در تیم ملی نیست)

* ترانسفر مشکوک بازیکنان به لیگ پرتغال و دعوت به تیم ملی

* مصاحبه علیه برانکو ایوانکوویچ، افشین پیروانی و آنالیزور تیم

* درگیری با دبیرکل فدراسیون

* انتخاب لباس و اسپانسر تیم ملی

* مربیانی که به تیم ملی آمدند و رفتند

* کادر ایرانی تیم ملی و کاپیتان تیم ملی به عنوان دستیار

* علی کریمی

* برخورد فیزیکی دستیارت به خاطر بازدید ایفمارک؛ ایفمارک ملک خصوصی

* برانکو، پرسپولیس و بازیکنانش، سید جلال حسینی و علی علیپور

* حمید استیلی و تیم امید ایران

* پست اینستاگرامی بازیکنان تیم ملی به خاطر پول فیفا

* تعطیلی سریالی لیگ برتر

* عدم انگیزه بازیکنان داخلی برای انتخاب شدن

* نادان دانستن مربیان داخلی

* قراردادی با تعطیلات بسیار به مانند ترکمانچای با فدراسیون

* کاپیتولاسیون

* عدم حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا

* حذف تیم ملی مقابل عراق

* استادیوم خالی در مسابقه تیم ملی

* عدم تجسس و بحث در مورد این رفتار‌ها در برنامه تلویزیونی ...

* سکوت معنا دار برخی جراید پرفروش

* قرارداد شش ماهه!

* بازی‌های دوستانه با تیم‌های ...

* بی‌تفاوتی مدیران عالیرتبه فدراسیون

اما نیمه پر لیوان را هم می‌بینیم. مشت‌های گره کرده‌ات برای پیروزی تیم ملی کشورمان را فراموش نمی‌کنیم. حس خوب صعود مقتدرانه به جام جهانی را لمس می‌کنیم. باعث شدی فدراسیون فوتبال در بستن قرارداد با مربیان تجربه بزرگی بدست بیاورد! مسئولیت پذیری همه در قبال تیم ملی را به نمایش گذاشتی و با همه اتفاقات اعتقاد دارم از بعد فنی و فوتبالی پیشرفت خوبی داشتیم. با وجود اینکه با چنین فرصت و امکانات انتظار بیشتری داشتم (مربیان داخلی در تیم ملی به کنار، در باشگاه هم چند هفته نتیجه نگیرند اخراجند!!!)

حرف آخر، نه پیشنهاد ماندن دارم و نه رفتن. مربیان زیادی آمدند و رفته‌اند و ما چیزهای زیادی از آنها آموختیم، چه خوب و چه بد، اما نام برخی از آنها به خاطر یادگارشان در فوتبال ایران در قلب‌مان حک شده است. تو نیز چنین باش.

انسان دو سال نیاز دارد تا حرف زدن بیاموزد ولی پنجاه سال نیاز دارد تا سکوت بیاموزد.

"ارنست همینگوی"

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا امامی فر کارلوس کی روش سپیدرود رشت تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

سیستم کاری اونای امری به طور کامل با سیاست‌های بایرن مونیخ در تضاد است

طرفداری - اتلتیک | اونای امری که به تازگی قراردادش با استون ویلا را تا ۲۰۲۷ تمدید کرده، تا چند هفته پیش یکی از گزینه‌های بایرن مونیخ برای در دست گرفتن هدایت این تیم به شمار می‌رفت، با این حال علاقه باواریایی‌ها هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و امری نیز قرارداد جدیدی با ویلا امضا کرد.

اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی امری علاقه چندانی به بایرن مونیخ نداشت

هرچند سران بایرن مونیخ تماس‌های اولیه را با اونای امری برقرار کرده بودند، اما سرمربی اسپانیایی علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت آلیانتس آرنا نداشت و حتی در صورت جدی‌تر شدن روند مذاکرات نیز بعید بود که پیشنهاد بایرن مونیخ را بپذیرد. اما چه عواملی باعث دورشدن امری از بایرن مونیخ شدند؟

اونای امری نیز به مانند سایر مربیان اسپانیایی علاقه دارد که از قدرت تمام و کمال و اختیارات فراوان برخوردار باشد، همچنین تعداد مربیان و اعضای روی نیمکت نیز توسط خود او تعیین شوند. هر دو موضوع مطرح‌شده، در باشگاهی مانند بایرن مونیخ بی‌معنی است و سرمربی این تیم باید به طور کامل تسلیم خواسته‌ها و تصمیمات مدیران باشد. 

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

دیگر عاملی که امری را به سرمربی‌گری در بایرن مونیخ بی‌میل کرد، اظهارنظر بیش از حد مدیران این باشگاه در رسانه‌ها بود. از نظر امری، سران بایرن مونیخ از اینکه مسائل درون خانوادگی را با رسانه‌ها به اشتراک بگذارند و در ملا عام از سرمربی تیمشان انتقاد کنند، هیچ ترسی نداشته و در عوض به آن عادت هم دارند!

تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند