Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، اصلاحیه دفترچه سوالات آزمون علوم پایه دندانپزشکی میاندوره، اصلاحیه دفترچه سوالات آزمون علوم پایه پزشکی میاندوره، اصلاحیه دفترچه سوالات آزمون پیش کارورزی میاندوره آذر 97 توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

برای مشاهده اصلاحیه دفترچه سوالات آزمون علوم پایه دندانپزشکی میاندوره اینجا، برای مشاهده اصلاحیه دفترچه سوالات آزمون علوم پایه پزشکی میاندوره اینجا و برای اصلاحیه دفترچه سوالات آزمون پیش کارورزی میاندوره اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آزمون های میان دوره علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی به صورت الکترونیک برای دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی پنجشنبه 8 آذر در 24 دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد. در مجموع تعداد ۶۷۱ دانشجو در آزمون های میان دوره علوم پایه پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی شرکت کردند. در آزمون میان دوره پیش کارورزی تعداد ۳۷۷ نفر دانشجوی پزشکی در ۲۲ دانشگاه و در آزمون میان دوره علوم پایه پزشکی تعداد ۱۶۲ نفر در ۲۱ دانشگاه و در آزمون میان دوره علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۱۳۲ نفر در ۱۶ دانشگاه شرکت کردند.

انتهای پیام/

31 / 31 اصلاحیه دفترچه علوم پایه پیش کارورزی آذر 97 مرکز سنجش آموزش پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اصلاحیه دفترچه علوم پایه پیش کارورزی آذر 97 مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی از اهداف مهم المپیاد هنر است.

این فراخوان در سایت معانت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است و از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی
  • جزئیات ثبت‌نام در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شد
  • مزایای خرید مواد دندانپزشکی از سایت دنتیوا
  • نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان ۲ میلیون نقطه
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • انتشار کلید نهایی سوالات آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی
  • انتشار کلید سوالات آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی
  • توسعه خدمات دندان‌پزشکی دولتی در بیمارستان‌های دولتی زاهدان
  • کلید نهایی آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی منتشر شد
  • کلید نهایی آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی منتشر شد