Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزیر کار با بیان اینکه ما در بحث شفافیت عقب هستیم، عنوان کرد که یک نفر عضو چهار هیأت مدیره است و به عنوان مثال؛ فردی با مدرک جغرافی، عضو هیأت مدیره پتروشیمی است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اعضای فراکسیون سؤالات و نکاتی را در رابطه با بیمه قالیبافان و عدم اجرای مصوبه دولت در این باره و همچنین حقوق مدیران شستا و نحوه انتخاب این مدیران و همچنین دیگر مدیران تأمین اجتماعی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه مطرح شد که چرا مردم آمار‌ها را قبول نمی‌کنند و دیگر اینکه وزارتخانه در حوزه رفاه و تعاون فعال نیست، مضافا اینکه چرا شرکت‌های شما دراختیار کسانی است که هریک به جایی وصلند و شایسته‌سالاری را در این باره شاهد نیستیم و این باعث می‌شود تا بازدهی کار پایین بیاید.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین مطرح شد که امکانات سازمان تأمین اجتماعی بیت‌المال است و دولت‌ها همواره به دنبال تعرض به آن هستند و به عنوان مثال؛ در طول دو سه سال گذشته ۲۷ هزار میلیارد تومان به این سازمان خسارت وارد شده است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مطرح شد که امروز مهمترین مسئله کشور بحث بیکاری وایجاد اشتغال است و دیگر اینکه چرا مواد اولیه به خارج از کشور صادر می‌شود و باید جلوی آن گرفته شود.

وی افزود: در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که به دنبال شفافیت در وزارت کار هستیم و این کار را شروع کرده‌ایم و در مورد شستا و دیگر شرکت‌های تحت پوشش مرتبط باید به راهبرد برسیم و در ارتباط با موازی‌کاری‌ها در شستا و بخش‌های دیگر باید این موازی‌کاری‌ها تجمیع شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: شریعتمداری گفت که در بحث شفافیت عقب هستیم و این همه هیأت مدیره کارایی ندارند، به عنوان مثال یک فرد عضو ۴ هیأت مدیره است و حتی موردی را داریم که با مدرک جغرافیا عضو هیأت مدیریت پتروشیمی است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: وزیر کار عنوان کرد که ما ۸۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم و این حق‌الناس است و من نمی‌توانم خرج دولت کنم.

وی در پایان گفت: شریعتمداری همچنین تصریح کرد که تعاون ابزار خوبی است و حتما باید از این ابزار استفاده شود، اما برای استفاده از آن ما با محدودیت منابع مواجه هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراکسیون نمایندگان ولایی محمد شریعتمداری مجلس شورای اسلامی وزیر رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!

به گزارش خبرنگار مهر، واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بارها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آنها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییرهای هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

کد خبر 6084978

دیگر خبرها

  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست