Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:57:06 GMT

چشم اسکواش گلستان به مدال های آسیایی و جهانی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۹۵۵۰

چشم اسکواش گلستان به مدال های آسیایی و جهانی

گرگان – ایرنا – اسکواش گلستان که در سال های اخیر توجه به رده های سنی پایه و برگزاری مستمر دوره های استعدادیابی را در دستور کار خود قرار داده، با معرفی همیشگی ورزشکاران به تیم های ملی ، چشم انتظار کسب افتخارات رقابت های معتبر و آسیایی و جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غزال شرف پور نامدارترین اسکواش باز گلستانی است که علاوه بر کسب عناوین متعدد مسابقات داخلی، تجربه حضور در رقابت های آسیایی جاکارتا به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر آن، تیم های اسکواش دختران و پسران گلستان جزو تیم های ثابت و همیشه مدعی لیگ برتر این رشته هستند و موفقیت ها فراوانی هم در این رقابت ها به دست آورده اند .
در آخرین نمونه از روند رو به رشد این ورزش در گلستان ، سه ورزشکار دختر استان به اردوی آماده سازی، غربال گری و استعدادیابی ملی اسکواش دختران نوجوان دعوت شدند.
نایب رئیس هیئت اسکواش گلستان روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو با حضور 20 استعداد برتر کشور از 13 آذر به مدت 5 روز در ساری مرکز استان مازندران برگزار می شود.
زهرا خورشیدکلایی اظهار داشت: در این اردو که ورزشکاران رده‌های سنی کمتر از 13 سال و کمتر از 15 سال حضور دارند، نرکس سلطانی، دیانا مقری و مهدیه الوند از گلستان دعوت شدند.
وی همچنین گفت که تیم گلستان در المپیاد استعدادهای برتر اسکواش دختران کشور در اراک به همراه تیم یزد در جایگاه سوم مشترک ایستاد.
نایب رئیس هیئت اسکواش گلستان همچنین از حضور 3 گلستانی در مسابقات اسکواش نشنال کلوز و جایزه بزرگ تهران خبر داد و گفت: در این رقابت ها با شرکت 27 ورزشکار زن برتر این رشته، غزال شرف پور به مقام سوم رسید.
اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره و دونفره در زمینی کاملا احاطه‌شده با دیوارهای شیشه‌ای بازی می شود.
افزون بر 200 ورزشکار زن و مرد از گلستان به صورت حرفه ای در رشته اسکواش فعالیت دارند.
7333

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكواش تيم ملي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ملی ریکرو کشور برای حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان، فردا ۳۱ فروردین راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود.

تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یکم تا ششم خرداد خواهد بود، شرکت می کند.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم بانوان را در این مسابقات تشکیل می دهند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در تیم ملی آقایان در این رقابتها شرکت می کنند.

سونگ چیل هونگ به عنوان سرمربی، مهسا بدخشان نیز مربی ریکرو و مهدی خالقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این سفر همراهی می کنند.

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال