Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ سارق نقابدار با شمشیر و چاقو به ‌یک فروشگاه زعفران در سبزوار حمله کردند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: این سارقان نقابدار برای دستبرد به‌یک کیسه زعفران و وجوه نقد به این فروشگاه حمله کردنداما با مقاومت مشتریان فروشگاه از محل متواری شدند.

علی کیانی افزود: سه مالک فروشگاه در محل حضور داشتندکه یکی از آنهابه‌دلیل اصابت شمشیر و شکستگی جمجمه به‌بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حال مصدوم این حادثه رضایت بخش است ولی هنوز در بیمارستان بستری است.

رئیس اتاق اصناف سبزوار با بیان اینکه وقوع سرقت به‌نیروی امنیتی و انتظامی سبزوار اطلاع شده است افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی در حال تحقیق برای شناسایی سارقان هستند.

منبع: صداو سیما انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!

امروز ۳ اردیبهشت قیمت هر کیلو زعفران در بازار ۱۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا، این گزارش حاکی است که نرخ زعفرانی که کشاورز در اختیار بازار قرار می‌دهد؛ ۳۰ میلیون تومان در هر کیلو است.

لازم به ذکر است؛ قیمت هر گرم زعفران حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

یادآور می‌شود؛ نرخ گرمی اعلام شده این محصول حدودی بوده و قمیت آن با توجه به برند‌ها و بازار‌های مختلف؛ متفاوت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست