Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست که به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: هوشمندی ،هوشیاری و تیزبینی  نیروهای ارتش از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر هیچ کس پوشیده نیست و با حضور مقتدرانه خود چه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در زمان جنگ و چه اکنون که در آبهای دور و نزدیک امنیت اقتصادی کشور را تامین می‌کنند موجبات امنیت و آرامش کشور را فراهم می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موهبتی همچنین در این نشست عنوان داشت: پدافند هوایی ارتش امن ترین منطقه هوایی را برای کشور فراهم کرده است  و با نقش آفرینی و اثرات پایداری که از خود به جای گذاشته و اشرافیت اطلاعاتی که سیستم اطلاعات ارتش در درون و برون مرزی کشور نشان دادند همواره قابل تحسین و تقدیر می باشد. وی با عنایت به شرایط اعتقادی و مذهبی ارتش و صفا و صمیمیتی که امروز در بین این مجموعه وجود دارد عنوان داشت: ارتش با نقش آفرینی که در تعامل با مردم و مجموعه ولی نعمتان این نظام که مردم هستند دارد توانست بسیار اثرگذار باشد و با نگاه آینده پژوهی توانستند نیروی دریایی سواحل مکران نگاه متفاوتی را در ارتباط با مردم منطقه رقم بزنند.  استاندار سیستان و بلوچستان به اعتماد بسیار خوبی که در نگاه مردم به نیروهای نظامی به ویژه ارتش وجود دارد اشاره نمود و گفت: این نگاه حاکی از اعتماد مردم به مجموعه نظامی بسیار ارزشمند است امیدوارم در حوزه دستگاه‌های اجرایی نیز بتوانیم به این جایگاهی از اعتماد که در بین مردم و نیروی ارتش وجود دارد برسیم زیرا نتیجه این تعامل و اعتماد ثبات امنیت پایدار و اقتدار کشور خواهد بود.  احمدعلی موهبتی در این نشست اظهار داشت: باید بپذیریم که صاحبان زر و زور و تزویر که زخم خورده انقلاب هستند همواره در فکر آسیب به مملکت چه از طریق شیوه‌های نظامی و چه فرهنگی و آسیب های اجتماعی خواهند بود و باید هوشیارانه راه نفوذ دشمن از روزنه های موجود در بخش فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را با تعامل و اعتماد و حذف فاصله بین مردم و مسئولین و متولیان نظام که بدترین آفت است ببندیم. وی ضمن سپاس و قدردانی از یگانهای ارتش وحضور آنها در همه صحنه ها گفت: باید به شیوه دوران جنگ با همدلی، هم افزایی ، وحدت ، ایثار و گذشت بتوانیم از این گردنه های موجود گذر کنیم و در حوزه خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان گام‌های موثری برداریم زیرا بر این باوریم که بزرگترین عبادت خدمت به خلق خداوند است. استاندار سیستان و بلوچستان همچنین افزود:از هر آنچه در اختیار داریم به خوبی استفاده کنیم و در این مسیر آموخته های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی را در راستای تحقق آرامش و آسایش مردم این مرز و بوم به کار بگیریم. این مقام مسئول بیان داشت: انتظار من از نیروهای نظامی در ضمن اشراف اطلاعاتی و حضور جدی در حوزه های نظامی ،شناسایی آسیب ها می باشد و اینکه با جدیت فکر و تدبیری صورت پذیرد که به امنیت پایدار کشور کمک کند و بر این باورم امنیت پایدار بدون معیشت مطلوب مردم سرزمین فراهم نخواهد شد. وی تاکید نمود و گفت: باید اصلاح را از خود شروع کنیم و اختیارات را از خود بگیریم و به دستورالعمل ها بدهیم تا نتیجه این دستورالعمل عدالت اجتماعی که زیربنای دوام و بقای حکومت است حاصل شود. وی متذکر شد: داشتن پست و مقام در هر جایگاهی تعهد و مسئولیت را برای انسان به دنبال دارد و هر کس مسئولیت بیشتری دارد باید تحمل ،صبوری و تلاش بیشتری نیز داشته باشد. در پایان استاندار سیستان و بلوچستان در راستای تحقق امنیت پایدار و تداوم خدمت رسانی به مردم این مرز و بوم افزود: جلوی ظلم بایستیم حتی اگر توسط شخص من صورت پذیرد لذا من آماده هرگونه انتقاد از خود هستم و در هر کجا ایراد و مشکلی مشهود بود متذکر شوید امیدوارم خداوند توفیق خدمت رسانی و رضایتمندی خلق و امور مردم را به همه ما عطا نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامش خدمت رسانی سیستان و بلوچستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در آئین تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل انتقام خود را از رژیم صهیونیستی گرفته بود اما با عملیات وعده صادق، صهیونیستها و حامیان آنها را سرجای خود نشاند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد هم عملیات وعده صادق را نتیجه انسجام نیروهای مسلح، امنیتی، لشکری و کشوری دانست و گفت: پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از این عملیات، بازتاب جهانی و پیامی روشن به دشمنان داشت که هنوز با توان کامل نیروهای مسلح مواجه نشده اند.

دراین آیین، ضمن اعلام آمادگی و اتحاد نیروهای مسلح درمقابل دشمنان، از جانشین قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا و فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در مجلس