Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - معاون فرهنگي سازمان جامعه بسيج زنان کشور گفت: مادران ايراني بايد با روحيه بسيجي و توجه به کانون خانواده، فرزندان خود را به عنوان افسران جنگ نرم تربيت کرده و پرورش دهند.

به گزارش ايرنا، معصومه حکيميان روز يکشنبه در مجمع سالانه زنان بسيجي استان قزوين با تاکيد بر اينکه نبايد دشمن را در جنگ نرم دست کم بگيريم، يادآور شد: البته نبايد فراموش کنيم يکي از کشورهاي اصلي که قرباني جنگ نرم شده آمريکاست که تمام تفکر صهيونيستي بر اين کشور غلبه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با بيان اينکه نبايد دنباله رو سبک هاي غربي براي زندگي باشيم و خوشبخت بودن را در اين نوع سبک زندگي کردن بدانيم، افزود: فاکتور شاد زيستن و حس خوشبختي در همه جاي دنيا بر اساس رضايت از زندگي تعريف مي‌شود و هرگز خنده‌رويي و رقص نمي‌تواند مشخص کننده کننده يک زندگي شاد باشد.
وي خطاب به بانوان بسيجي حاضر در اين مراسم گفت: براي آنکه زندگي شادي داشته باشيم، لازم است که ابتدا براساس رضايت خدا در خانواده آرام جان باشيم و همواره تربيت اخلاق مدارانه بر پايه تفکر بسيجي را سرلوحه کار خود قرار دهيم.
حکيميان اظهار داشت: موضوعي که زنان ما از آن غافل هستند دوري از مديريت خانواده است و شايد برخي از زنان ما انسان‌هاي برجسته‌اي در محيط کار و جامعه شناخته شوند اما در امور زندگي منازل خودشان را ويران کرده‌اند.
اين فعال حوزه زنان گفت: زن امروزي نبايد در محيط خانه به دنبال تغيير همسر خويش باشد و مدام فضاي خانه را ملتهب کند، چرا که شخصيت افراد تا قبل از 15 سال شکل مي گيرد و تلاش براي جابه ‌جايي ستون‌ها تنها کانون زندگي را متزلزل مي‌کند‌.
حکيميان تصريح کرد: اشتباهي که برخي بانوان انجام مي‌دهند، دوري از رفتار اسلامي و تحت تاثير قرار گرفتن تفکرات غربي است و همين مسئله سبب شده تا اولا اختلافات زن و شوهر افزايش يابد و ثانيا اگر دختر خانواده از محيط خانه خسته شد، به جاي پناه بردن به فاميل نزديک، در کوچه و خيابان رها شود.
حکيميان با تاکيد بر اينکه بانوان بسيجي بايد در صحنه عمل براي حفظ و اعتلاي ارزش ها تلاش کنند، گفت: بعضي از بانوان بايد پايگاه‌هاي بسيج را رها کنند، چراکه هنوز از پرداختن به موضوعات آسيب هاي اجتماعي و جنگ نرم غافل هستند و تنها به رياست و يا حضور در پايگاه ها بسنده کرده‌اند.
وي با بيان اينکه ابتدا بايد به اصلاح خود و سپس جامعه بپردازيم، ادامه داد: اگر دختري با وضعيت نامناسب در جامعه ديديد، در دلتان از او کينه به دل راه ندهيد و اول خودتان را مقصر بدانيد که چرا در جامعه کوتاهي کرده‌ايد و اين دختر به اين وضعيت کشانده شده است.
9925*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

وی افزود: البته با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، بنابراین در صورت هرگونه تخلف و عدول از دو شرط مذکور، این دولت است که مطالبه می‌کند و بر موازین ارزشی خود در حفظ حریم بانوان تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند