Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره به همراه مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان از کانون فرزانگان روستای رحمت آباد و روستای سوکهریز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در این بازدید رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره از نزدیک روند فعالیت این کانون ها را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره گفت:  یکی از زمینه‌های فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری و قرآنی است و در بخش کتاب و کتابخوانی  نیز کانون ها فعال هستند و باید  زمینه جذب هر چه بیشتر  جوانان و نوجوانان  به کانون‌ها  فراهم شود برای نیل به این اهداف باید از ایده های جوانان در جهت بهبود و ارتقاء  فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد استفاده کرد .

 

در همین راستا  مسئول کانون فرزانگان از برگزاری کلاس های قرآنی و احکام  در کانون خبر داد و گفت: در حوزه مسائل خانواده ومبارزه با اعتیاد از اساتید مجرب جهت راهنمایی خانواده ها و برگزاری کارگاه های مبارزه با اعتیاد  دعوت بعمل آمده و با استقبال مواجه است .

 

در ادامه مسئول کانون های مساجد نیز اظهار داشت: بازدید از کلیه کانون ها به صورت فصلی انجام خواهد شد تا انشاءلله نتایج قابل قبولی را ازفعالیت های کانون ها کسب نماییم .

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز سیدعباس صالحی بیرجند روزنامه ایران انقلاب اسلامی اردبیل بسیج مجلس اصفهان کانون های مساجد استان زنجان بازدید کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی