Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، عبدالحسین معظم فر گفت: پس از اطلاع از این حادثه اکیپی از نیروهای امداد و نجات سازمان به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به رهاسازی دست مصدوم از این دستگاه کردند.
وی افزود: کارگر ۲۱ ساله اهل سنندج با دستگاه قیف برقی شیرینی پزی مشغول کار بود که به علت بی‌احتیاطی دست راست وی به درون چرخ دنده های فلزی دستگاه کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دزفول ادامه داد: امدادگران آتش نشانی پس از مستقر شدن در محل بلافاصله با وسایل امداد و نجات اقدام به رهاسازی دست مصدوم کرده که پس از اقدامات بالینی مصدوم توسط کارکنان اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قیف برقی دست کارگر شیرینی پزی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز