Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در اعتراض دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در پرداخت وام دکترا گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان رفاه این دانشگاه داشتیم، این مشکل برطرف شد و وام دانشجویان پرداخت شد.

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعتراض دانشجویان دکترا دانشگاه امیرکبیر برای دریافت وام از بانک توسعه تعاون گفت: اعتراض این دانشجویان به تشکیل پرونده در بانک بود و می‌خواستند وامشان را از صندوق رفاه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس محاسبه‌ای که داشتند فکر می‌کردند که سود وام پرداختی از بانک نسبت به صندوق رفاه بیشتر باشد، اما در جلسه‌ای که با بانک داشتیم این مشکل برطرف شد و همان وام قرض الحسنه با سود ۴ درصد به دانشجویان پرداخت می‌شود و فقط کارمزد دریافت می‌شود.

رییس صندوق رفاه خاطرنشان کرد: تفاوت دریافت وام از بانک نسبت به صندوق رفاه به زمان بازپرداخت است که وام بانک باید ۲ سال بعداز دریافت پرداخت شود، اما وام صندوق رفاه بعد از فراغت از تحصیل دریافت می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یزدان مهر پرداخت وام دانشجویان صندوق رفاه بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده بود، در حضور محمدکامران خان تسوری استاندار و سید مراد علیشاه سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور خالد عراقی رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898860

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس