Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@04:13:44 GMT

کارمندان امروز سبد کالا می گیرند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۰۵۱۶

کارمندان امروز سبد کالا می گیرند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، مطابق ماده (2) دستورالعمل توزیع بسته های حمایتی نیازمندان، سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است برای پرداخت کمک جبرانی به میزان دو میلیون ریال به گروههایی از جمله کارمندان با دریافتی کمتر از ۳میلیون تومان در سقف اعتبار این تصویب‌نامه اقدام نماید:

براین اساس کارکنان رسمی و پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی که از محل منابع بودجه عمومی، حقوق دریافت می‌کنند و جمع مبلغ مندرج در آخرین حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و همچنین مبلغ ماهیانه قرارداد منعقده برای کارکنان قراردادی و شرکتی، کمتر از 30 میلیون ریال است، از طریق حساب‌های بانکی متصل به حقوق و مزایای کارکنان مشمول این بسته ها را می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کارمندان دولت در راستای دستورالعمل پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه، بسته حمایتی می گیرند.

دولت در 27 آبان ماه به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه را تصویب کرد.

در نتیجه این بسته از امروز یکشنبه 11 آذر ماه به حساب کارمندان دولت که حقوق کم‌تر از 3 میلیون تومان دارند واریز خواهد شد.

شروط توزیع سبد کالا و بسته حمایتی کارمندان به شرح زیر است:

1- حقوق زیر 3 میلیون تومان

2- داشتن یکی از اشکال قرارداد (رسمی، پیمانی و قراردادی با دولت)

3- سرپرست خانوار بودن

با این احتساب فقط کارمندانی که سرپرست خانوار باشند بسته حمایتی خواهند گرفت و سایر افراد باید از طریق سرپرست خانوار اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طرح بسته های حمایتی دولت بسته های حمایتی نیازمندان کارمندان امروز سبد کالا می گیرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳