Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی با حاشیه‌هایی همراه شد.

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در واکنش به مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود بیان کرد: آقای لاهوتی مطالبی بیان کرد که لازم می‌دانم مزاحی با وی داشته باشم چراکه چندین بار سر به سر ما گذاشته است.

وی در ادامه شعری خطاب به لاهوتی در صحن علنی مجلس خواند و گفت:

از دست تو یک ایل به تنگ آمده اند

هم آدم هم جبرئیل به تنگ آمده اند

من هیچ، ولی برادرم لاهوتی

 از دست تو چرچیل هم به تنگ آمده است

در ادامه جلسه مهرداد لاهوتی بر اساس تذکر اصل ۷۵ خواستار پاسخ به کاظم دلخوش شد که علی مطهری بعنوان رئیس جلسه در پاسخ به وی گفت: من در شعر آقای دلخوش توهینی ندیدم اما اگر می‌خواهید اخطار دهید، شما هم در قالب شعر پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه میکروفون مهرداد لاهوتی برای بیان اخطارش روشن شد و گفت: دلخوش منظور بدی نداشته است و خواسته با من مزاح کند و چون گفتید من هم با شعر به وی پاسخ می دهم.

لاهوتی خطاب به دلخوش گفت: من مست و تو دیوانه، ما را که برد خانه/ صد بار تو را گفتم، کم خور دو سه پیمانه

براساس این گزارش، در ادامه جلسه مهرداد لاهوتی چندین بار به مصراع آخر تاکید کرد و به دلخوش گفت: آقای دلخوش کم خور دو سه پیمانه!

کد خبر 4473600

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهرداد لاهوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده