Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@20:13:19 GMT

چاهی مرموز که توسط فرازمینی‌ها ساخته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۱۰۵۵

به گزارش ایلنا، در مناطق وحشی ایالت واشنگتن، چاهی وجود دارد که به چاه شیطان معروف است. هر چند این پدیده جغرافیایی عجیب سالها و حتی قرنها در این منطقه است اما از سال 1997 خبرنگار روزنامه محلی با انتشار گزارشی عجیب از این چاه، آن را به مردم دنیا شناساند. این چاه در داخل ملکی قدیمی قرار دارد و با نزدیک شدن به آن ترس و دلهره عجیبی مردم را فرا میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیوانات هم به هیچ وجه نزدیک آن نمیشوند. ساکنان این منطقه و صاحب آن در سال 1997 ادعا کردند که این چاه عجیب در منطقه «ماناستاش ریج» انتها ندارد و آنها سالهاست که همه وسیلههای دست دوم و کهنه خود از قبیل یخچال و تلویزیون و حتی لاشه حیوانات را به درون آن میاندازند اما هیچ صدایی از برخورد آن لوازم با کف زمین نشنیدهاند.

 

«میل واترز» مالک این چاه که برایش سوال به وجود آمده بود که چرا چاه پر نمیشود، در تابستان سال 1996 تصمیم گرفت تا عمق چاه را اندازه بگیرد. او که یک ماهی گیر کارکشته بود، یک قلاب ماهی گیری با نخ بسیار بلند داشت. یک روز به دهانه چاه رفت، یک وزنه به سر قلاب آویخت و آن را به داخل چاه هدایت کرد. وقتی نخ هر قرقره تمام میشد، قرقره جدیدی به انتهای آن گره میزد و به کار خود ادامه میداد، اما قرقره ها تمام شد و نخ قلاب به انتهای چاه نرسید. او که هجده قرقره را به هم وصل کرده بود، نتیجه گرفت عمق چاه بیشتر از 24 کیلومتر است! در آن جا بود که او متوجه شد با پدیدهای عجیب و اسرارآمیز رو به رو است.

ساکنان منطقه اعتقاد داشتند که این چاه را فرازمینیها ایجاد کردهاند و راه ارتباطی آنها با زمین است. مصاحبه و گزارش واترز مثل بمب در تمام آمریکا صدا کرد و به سرعت گروهی از سربازان ارتش آمریکا برای بررسی منطقه به ملک او آمدند. کمی بعد این منطقه عجیب در دست ارتش آمریکا قرار گرفت و حتی صاحبش هم حق ورود به آن را نداشت.

روز ۲۸ ژوئن سال ۲۰۱۱ نامهای از واترز به صورت آن لاین منتشر شد که تاکید میکرد تمام حرفهایش درباره چاه شیطان و اتفاقات آن عین حقیقت بوده است، ولی دولت آمریکا دوست نداشت حرفی از آن زده شود. این داستان هنوز هم به صورت رازی سر به مهر باقی مانده است.

منبع: رکنا

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تلویزیون دولت آمریکا زمین مصاحبه روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ماهگرد ششم تهران
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد