Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار ی بسیج  در خراسان رضوی؛ گفت: شهید مدرس در مقابل همه ظالمان و زورگویان ایستاد خصوصا در دوران رضاخان، شفاف و صریح مواضع ضد استکباری را اعلام می‌کرد و نمایندگان مجلس باید با الگوگیری از شهید مدرس در مقابل زروگویان جهان بایستند.

وی ادامه داد: مسئولان در دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانند شهید مدرس، موقعیت شناس بوده و بصیرت بیشتری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه خلیل آباد گفت: نمایندگام مردم در مجلس شورای اسلامی از بیگانگان، تحریم‌ها و فشار دشمنان، هراسی به خود راه ندهند و مانند شهید مدرس ایستادگی کنند.
حجت الاسلام نوری افزود: ما امروز به نمایندگانی در تراز شهید مدرس نیاز داریم. امیدواریم کسی که با رای مردم به مجلس راه پیدا می‌کند پاسخگوی رای مردم باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ناحیه خلیل آباد در ادامه با اشاره به ظرورت ایستادگی در مقابل دشمن گفت: نمایندگان مجلس باید ایستادگی و مقابله در برابر ظلم را سرلوحه کار قرار دهند و با ایجاد قوانین در رشد و توسعه و معیشت مردم و تامین امنیت و آسایس و همچنین توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش اهتمام ورزند.

حجت الاسلام نوری افزود: شهید مدرس شجاع بود و امروز نمایندگان مجلس ما باید اینچنین روحیه‌ای داشته باشند، چون ۱۴۰۰ سال است که مستکبران و استعمارگران مقابل دین اسلام ایستاده اند و هرجا کوتاه آمده ایم بیشتر ظلم کرده اند و ماتوقع داریم مقابل استکبار جهانی بایستند.

وی با اشاره به روحیه مقاومت و ایستادگی بسیج گفت: ما باید بدانیم که باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد؛ همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در جمع اعضای کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند دشمن صهیونیستی در جنگ با نیرو‌های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین، جنگ ۳۳ روزه و سپس ۲۲ روزه و در ادامه ۸ ا. روزه فعالیت شکست خورد و اکنون ۲ روز بیشتر نتوانست دوام بیاورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود