Web Analytics Made Easy - Statcounter

افرادی از کادر پزشکی بیمارستان سالفورد، حریم خصوصی سر الکس فرگوسن را زیر پا گذاشته‌اند.

طرفداری- گروهی از پزشکان به دلیل متهم شدن به سرک کشیدن پرونده پزشکی سر الکس فرگوسن در هنگامی که این فرد در بیمارستان برای بقا می‌جنگید، مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

به گزارش دیلی میل، دو پزشک و یک مشاور پزشکی ارشد به خاطر وارسی غیر قانونی گزارش‌های پزشکی سرمربی سابق منچستریونایتد متهم شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرگوسن در ماه می به دلیل خونریزی مغزی، در بیمارستان سلطنتی سالفورد تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت. از قرار معلوم پس از بازبینی سیستم‌ کامپیوتری بیمارستان، دست کم دو پرستار هم مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. گفته می‌شود پزشکان یاد شده از روی «کنجکاوی شخصی» سراغ پرونده پزشکی فرگوسن رفته‌اند، آن هم در حالی که هیچ یک از آن‌ها جزو درمانگران این مرد اسکاتلندی نبوده‌اند.

افراد یاد شده به نقض حریم خصوصی بیمار و همچنین قوانین مرتبط با حفاظت از اطلاعات متهم شده‌اند ولی هنوز چیزی اثبات نشده است. بر اساس گزارش‌ها، مسئولان بیمارستان در تماس با فرگوسن ۶۷ ساله، به طور آشکار از او و خانواده‌اش عذرخواهی کرده‌اند. پرونده مذکور برای تحقیقات بیشتر در خصوص هرگونه سرقت اطلاعاتی دیگر، به افسر عالی رتبه اطلاعات واگذار شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دکتر محبی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در اندیکای خوزستان گفت: قرارگاه جهادی شهدای اندیکا با حمایت و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام)، دانشگاه علوم پزشکی قم، بسیج جامعه پزشکی قم، بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی قم، متشکل از گروه‌های جهادی شهید شیخ شعاعی، سفیران سلامت، شهید لطفی نیاسر و شهید دیالمه در مدت شش روز در شهرستان اندیکا و روستا‌های اطراف فعالیت کرد.
وی افزود: در بخش پزشکی ۵۰ نفر از پزشکان فوق تخصص و متخصص با تخصص‌های ریه، غدد، چشم، گوش، حلق و بینی، متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال، متخصص قلب، و ... به حدود ۳ هزار ۴۵۰ نفر از مردم شریف منطقه خدمت ارائه کردند و حدود ۲۲۰ قلم دارو به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان توزیع شد.
وی با اشاره به انجام خدمات گسترده در بخش دندان پزشکی، گفت: در بخش دندانپزشکی نیز با حضور متخصصان و دندان پزشکان در بخش‌های تصویر برداری، جراحی، عصب کشی و ترمیم بیش از ۱۶۰۰ خدمت ارائه شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به حضور گروه پزشکی در روستا‌های اطراف و چادر‌های عشایر اشاره کرد و گفت: تیم پزشکی با حضور در روستا‌ها و چادر عشایر به ویزیت آنها و ارایه دارو پرداخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • بیرون کشیدن پیکرهای 283شهید از بیمارستان ناصر در خان یونس
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • بیرون کشیدن پیکرهای 210 شهید از گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است