Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

وزیر راه و شهرسازی فردا (12 آذر) در نخستین حضور خود در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که به همراه معاون علمی فناوری رئیس جمهور انجام می‌شود، آغاز فاز نخست طرح بومی‌سازی زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی کشور عملیاتی را کلید می‌زند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نخستین فاز طرح بومی‌سازی زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی کشور فردا 12 آذر طی مراسمی با حضور محمد اسلامی، مقام عالی وزارت‌راه‌وشهرسازی، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران عامل و روسای سازمان‌ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم قرار است دو قرارداد شامل طراحی و ساخت سامانه کمک ناوبری بصری (روشنایی باند) و طراحی و ساخت پنج دستگاه برج سیار مراقبت پرواز امضا و نیز توافقنامه‌های تحقیق، طراحی و ساخت سامانه کمک ناوبری فاصله‌یاب (DME) و طراحی و ساخت سامانه رادار ثانویه پیشرفته (MSSR) در مجموع به ارزش بیش از 1600 میلیارد ریال به صورت مشترک میان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت صنایع الکترونیک شیراز (صا ایران) و شرکت صنایع مخابرات صا ایران (صما) با نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا برسد.

این مراسم به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه میان این شرکت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هشتم اردیبهشت 97 و ایجاد درگاه مشترک برای استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز آموزش عالی کشور جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید برای بومی‌سازی نیازمندی‌های صنعت فرودگاهی و ناوبری هوایی و نیز برطرف کردن وابستگی کشور در شرایطی که کمتر از شش ماه از آغاز همکاری‌های مدیران و متخصصان دو مجموعه می‌گذرد، برگزار می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طرح بومی سازی زیرساخت های فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یکی از سوژه‌های جدید شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی‌های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی‌های فرودگاه‌ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این فرودگاه به‌جای صندلی‌های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی‌های فرودگاه جیرفت شدم، حس می‌کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می‌کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی‌آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899536

دیگر خبرها

  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت