Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه تحلیلی استاتیستا، نشست گروه 20 روز گذشته در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین پایان یافت. کشورهای حوزه آمریکای لاتین  از جمله آرژانتین همواره شاهد وقوع حوادث متعددی همچون بمبگذاری، حمله به بازیکنان فوتبال و گروگانگیری بوده‌اند. به همین منظور مقامات آرژانتینی سعی کردند در طول برگزاری این نشست با اتخاذ بالاترین سطح تدابیر امنیتی، از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که همزمان با برگزاری این نشست کارگران بخش حمل و نقل آرژانتین اعتصاب کردند و بسیاری از پروازهای این کشور لغو شد.

کارشناسان معتقدند مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین نمره چندان بالایی برای برگزاری این نشست و میزبانی از 20 مقام ارشد جهانی دریافت نمی‌کند.

از آنجایی که مقر واحدی برای برگزاری این نشست در یک کشور مشخص وجود ندارد، معمولا وظیفه میزبانی  این نشست متغیر و به صورت چرخشی است. کشوری که میزبان این نشست می شود به تنهایی باید هزینه های برگزاری آن را که عمده ترین بخش آن هزینه های برقراری تدابیر امنیتی است، متقبل شود.

هزینه‌های تأمین امنیت نشست گروه 20 در آرژانتین 112 میلیون دلار برآورد شده است. بیش از 22 هزار پلیس و 700 افسر ویژه، تیم امنیتی این نشست را تشکیل می دادند.

این در حالی است که هزینه تأمین امنیت نشست گروه 20 در تورنتوی کانادا در سال 2010 از نیم میلیارد دلار فراتر رفت که علت اصلی آن تشدید اعتراضات مردمی به سیاست های سران 20 کشور بزرگ جهان بود.

هزینه تأمین امنیت نشست گروه 20 در هامبورگ (سال 2017) و  در بریزبن (سال 2014) به ترتیب 140 و 100 میلیون دلار بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکای لاتین آمریکا نشست گروه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان

وزارت انرژی و آب حکومت سرپرست افغانستان از بهره برداری یک پروژه عام‌المنفعه به هزینه بیش از یک میلیون دلار در ولسوالی بالاکوت ولایت ننگرهار از سوی ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت خبر داده است.

وزارت انرژی و آب با نشر خبرنامه ای گفت این پروژه شامل ساخت سربند، کانال و حوض ذخیره آب می‌باشد که با هزینه یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار توسط موسسه "پی‌ام‌اس" کشور ژاپن تطبیق شده است.

گفته شده با تطبیق این پروژه نزدیک به سه هزار جریب زمین زراعتی تحت آب‌یاری قرار خواهند گرفت.

پیش از این نیز سفیر ژاپن در کابل اعلام کرد که پروژه‌های ناتمام ناکامورا را در افغانستان تکمیل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود