Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 کوروش کرم پور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز "مجلس" بیان‌ کرد: مگر نه این که الگوی ما نمایندگان، شهید والا مقام آیت الله مدرس است؟ ایشان مخالف تسلط بیگانگان بر امور کشور بودند. ایشان اگر از ساده زیستی می گفتند خودشان قبل از هر کس دیگری به آن پایبند بودند نه تهدید باعث عقب نشینی ایشان می‌شد و نه تطمیع موجب کوتاه آمدن ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع به دلیل تفکر جاودانه بسیجی بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال هر کجا از وحدت و تفکر بسیجی مورد توجه قرار داد با قدرت، گذرها را پشت سر گذاشت و ملت ایران پیروز گشتند. حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: "حفظ نظام جمهوری اسلامی از اهم واجبات است" اگر وحدت را سر لوحه کار قرار دهیم  که در عمل به این اصل معتقد باشیم و اگر حفظ نظام به تمامی واجبات ما ارجح باشد، باید به وحدت ایمان داشته باشیم و از حقوق خودمان برای سربلندی نظام و مردم بگذریم. باید به تفکر بسیجی توجه کنیم. بسیجی که از جان خود برای پاسداری کشورش می‌گذرد. مسئولی بسیجی است که حق ملت ایران را به حق خانواده‌ خود ترجیح دهد. یک مسئول بسیجی عزت خانواده‌ خود را در کنار عزت ملت خود می بیند.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه‌ داد: هم اکنون فصل بودجه ریزی است. امیدواریم دولت و نمایندگان، اقشار آسیب‌پذیر را در این بودجه بر اساس عدالت محوری مورد توجه قرار دهند. امیدواریم در این بودجه ریزی به فرهنگیان نیز توجه شود. آقای رییس جمهور و دولت مردان! توجه کنید که خرید گندم از کشاورزان در سال ۹۸ متناسب با زحمات آنها نبود. قیمت مناسب با بازار کنونی مورد توجه باشد.  مگر ۱۴ میلیارد دلار  ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار مسئولان برای تامین کالاهای اساسی قرار نگرفت؟ چرا  اکنون شاهد ۷۰ درصد افزایش قمیت کالاها هستیم؟ آقای رییس جمهور در انتخاب استاندار فارس تعلل نکنید.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ارز 4200 تومانی افزایش قیمت سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تورم جهانی بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلای جهانی پس رفت
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • قیمت طلا افزایش یافت