Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات از آغاز دور دوم انتخابات الکترونیکی هفدهمین دوره نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور ۹۰ نامزد خبر داد. ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دور دوم انتخابات هفدهمین دوره نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات از صبح امروز آغاز شده و طبق نظام حاکم بر برگزاری دور نخست که در نهایت هیچکدام از نامزدها به حدنصاب آراء نرسیدند، تا ساعت18 امروز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به انصراف تعدادی از نامزدها تا ساعت 9 صبح امروز، این مرحله از انتخابات بین 90 نفر از مدیران مسئول متقاضی حضور در هفدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات برگزار می‌شود.

سیدعلاءالدین ظهوریان؛ دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات با بیان اینکه تمامی 3 هزار و 415 نفر از مدیران مسئول واجد شرایط رأی‌دهی در مرحله نخست، در این مرحله از انتخابات نیز واجد شرایط رأی‌دهی هستند، تصریح کرد: مدیران مسئول برای شرکت در انتخابات می‌‌توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir نامزد مورد نظر خود را برای حضور در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:
انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به مرحله دوم رفت

وی با اشاره به اینکه زمان رأی‌دهی تمدید نخواهد شد، خاطر نشان کرد: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رأی‌دهی و تأیید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سهگانه اطلاع‌رسانی میشود.

او در تشریح تمهیدات امنیتی این مرحله از انتخابات نیز از حضور نمایندگان مرکز «ماهر» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پلیس فتا و نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات خبر داد.

به گزارش تسنیم، با توجه به ماده 33 آئین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات و با عنایت به اینکه در مرحله اول، نصاب اکثریت مطلق برای هیچ یک از نامزدها به دست نیامد، انتخابات در مرحله دوم برگزار و نامزد منتخب با کسب اکثریت آراء انتخاب خواهد شد.

مطابق تبصره 4 ماده 33 آئین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه یا ماده (16) قانون مطبوعات توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می‌­توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به مرحله دوم رفتانتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت مطبوعات آغاز شد + اسامی نامزدها

انتهای پیام/

R1012190/Psaadati/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده