Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر مدنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 60 ژیمناستیک کار به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و این ورزشکار خویی در مصافی سخت و نفس گیر موفق به کسب مقام سوم انفرادی برای استان آذربایجان غربی شد.
وی بیان کرد: مربیگری این ورزشکار اعزامی به مسابقات ترامپولین را توحید نکوخواه بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدنی ادامه داد: شاهین رشیدی دیگر ورزشکار استان از شهرستان بوکان نیز در رشته بارفیکس موفق به کسب مقام چهارم این المپیاد شد.
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: تیم چهار نفره دختران استان اعزامی به این المپیاد نیز به جمع هشت تیم برتر صعود کردند ولی به دلیل نبود تمرینات کافی در رشته پارالل و ضعف در این رشته نتیجه ای بهتر از هشتمی به دست نیاورد.
مدنی افزود: وجود شرایط سنی زیر 15 سال در المپیاد استعدادهای برتر دست هیات ها را برای اعزام بازیکنان آماده به این رقابت ها محدود کرد تا تنها یک مدال از این رقابت ها دشت کنیم.
به گزارش ایرنا امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
خرداد ماه امسال 3 بازیکن به نام های امیرحسین صمدی و جواد پاشایی در ترکیب تیم ملی جوانان، علی حسین آذر در ترکیب تیم ملی نوجوانان و محمد خلیلی نیز به عنوان مربی نمایندگان ارومیه در ترکیب تیم ملی ایروبیک اعزامی به مسابقات جهانی پرتغال بودند.
تیم ملی نوجوانان در جریان مسابقات جهانی مقام چهاردهم و تیم ملی جوانان مقام ۳۲ام را کسب کردند.
همچنین امسال ۲ ترامپولین کار به نام های آریا مام عبدالله و متین حاجی به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین شرکت کرده و مقام چهارم تیمی را کسب کردند.
در مجموع یکهزار و 500 ورزشکار رشته ورزشی ژیمناستیک در استان فعالیت می کنند که 820 نفر از آنان زن و 970 نفر مرد هستند.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی استان های مختلف بازی های المپیک تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران