Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@23:47:06 GMT

آلبوم «باغ بي برگي» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۳۴۹۴

آلبوم «باغ بي برگي» منتشر شد

خبرگزاري آريا - آلبوم موسيقي «باغ بي‌باران» به آهنگسازي «هومن مهدويان» و خوانندگي «وحيد تاج» منتشر شد. اين اثر روايتي‌ست صادقانه از آنچه بر ما مي‌گذرد و شايد به تعبيري صادقانه‌تر، آنچه قرار است بر ما بگذرد. گاهي غم‌افزا، گاهي مضحک، گاهي شادي‌بخش و گاهي سرشار از نااميدي.
در اين اثر سحر ابراهيم، راشد باباشهابي، کاوه معتمديان و شايان رياحي نواخته‌اند و اشعارِ اثر نيز از بيژن ترقي، حسين منزوي، علي معلم و سوگل مشايخي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هومن مهدويان» در توضيحات آلبوم آورده است: « باغ بي‌باران روايت عشقي است جاري در من به سرزمينم، به مردمم، به هرآنچه که در من جريان دارد و من را «من» مي‌کند. به شادي‌هاي کوچکي که هر چند کوتاه، خنده را بر لبان اين مردم جاري مي‌سازد و غم‌هايي به بلنداي تاريخ و به پهناي حافظه‌ي تاريخي اين مردم که ساکنان سرزمينش را، خلق و خويي ديگر بخشيده‌است؛ شايد به گواه لحظاتي که در خويش به سر بردم تا خلق کنم، آنچه را که پيش رو داريد... بايد اعتراف کنم، لحظه به لحظه‌ي " باغ بي باران "با ياد و به ياد اين مردم بود و براي سرزمينم؛ براي سرزميني که هر لحظه‌ي تاريخش، پاک است و مقدس، به حرمت ذات خودش و لاغير و شرف و آبروي ساکنانش. بى هيچ ترديد و درنگى "باغ بى باران" را از نهايت ذهن و احساس تقديم مي‌کنم به آنان که روزي در ميان ما بودند و اکنون نيستند، آنان که با رفتنشان بخشي از تاريخ تلخ اين سرزمين را رقم زدند، قربانيان حادثه‌ي پلاسکو، جان‌باختگان حوادث سانچي و پرواز تهران-ياسوج، زلزله‌زدگان کرمانشاه و ... باشد که اداي ديني باشد، هرچند ناچيز، به تاريخ کهن سرزمينم.»
رونمايي اين اثر جمعه‌ي گذشته در دفتر نشنال جئوگرافيک به مديريت هومن ديهيمي با حضور عوامل و هنرمنداني چون فردين صاحب زماني نويسنده و كارگردان، بهزاد خداويسي بازيگر ، نويسنده و کارگردان،‌ آناهيتا همتي بازيگر تلويزيون و سينما، سيامک جهانگيرى نوازنده ني، سياوش برهاني نوازنده تار، رادمان توکلي: نوازنده تار، ارژنگ سيفي زاده: نوازنده تار، پگاه ابراهيم: نوازنده ويلن، آزاده اميري: نوازنده تار، مرتضي صنايعى: نوازنده ني، مريم خدابخش: نوازنده عود،‌ حميد خزائي: خواننده، پونه ميرلو: تصوير ساز و گرافيست، رزيتا يوسفي : خواننده، مجيد حسين خاني: خواننده، سروش عمومي : نوازنده فلوت،‌فراز عقيلي: نوازنده پيانو،‌آوا مشکاتيان: گرافيست، يلدا انگالي: شاعر و ترانه سرا، مهشيد مولايي: خواننده، سحر دزواره اي: نوازنده گيتار، سپيده ايلچي: نوازنده ابوا، رسول خجسته: سازنده تار، ماني دستگردي : کارگردان، دامون دهقاني : صدابردار و تنظيم کننده،‌ محبوبه گلزارى: خواننده و مهدى نظام دوست: نوازنده عود برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» آماده شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه و بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمود‌های محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است.

استیفایی توضیح داد: در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر ساز‌های ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

پیمان خازنی آهنگسازی این اثر را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه تهران است
  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان روایت کرد
  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد