Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:58:29 GMT

دین محمدی: شفر از جوانانش بجا استفاده کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۷۳۵۵۷

دین محمدی: شفر از جوانانش بجا استفاده کرد

استقلال در یک بازی برتر توانست با ارائه یک فوتبال هجومی از سد صنعت نفت آبادان بگذرد تا در ادامه، لیگ را امیدوارتر دنبال کند.

به گزارش ورزش سه ،  آبی پوشان پایتخت برای اضافه شدن به صف مدعیان صدر جدول دیگر جای هیچ لغزشی را ندارند چراکه در اوایل فصل به اندازه کافی امتیاز ازدست داده اند اما استقلال یکی از بازی های خوب فصلش را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین خاطر با سیروس دین محمدی یکی از ملی پوشان اسبق استقلال درباره آخرین مسابقه این تیم مقابل صنعت نفت و شرایط تیم ملی  گفتگو کردیم .


 او ابتدا درباره اخرین بازی استقلال  که به برد 3 بر 0 این تیم منجر شد گفت: « به نظر من روز جمعه یکی از بازی های خوب استقلال را در طول فصل شاهد بودیم و این می تواند دلایل زیادی داشته باشد . اول ازهمه معتقدم استقلال بخاطر یارگیری که از خط حمله یا به عبارتی پرس شدید که روی تیم صنعت نفت انجام می داد به آبادانی ها اجازه پیشروی نمی داد و همین نکته باعث شده بود دروازه اش کمتر تهدید شود .»


  او همچنین گفت:«  من معتقدم  شفر در این بازی از بازیکنان جوان تیم به بهترین نحو ممکن استفاده کرد زیرا به دلیل فشار زیاد  نمی توان آنها را از ابتدا در ترکیب تیم قرار داد و از همین رو باید با اضافه کردن این جوانان در 10تا 15 دقیقه انتهایی بازی آرام آرام این جوانان با استعداد را به ترکیب تیم تزریق کرد. در صورت  بازی گرفتن اشتباه  ممکن است این استعداد را حتی بسوزانیم اما شفر با استفاده به جا  از صیاد منش جواب این تصمیم را هم گرفت . »


دین محمدی در باره وضعیت بدنی  قابل قبول استقلالی ها نیز گفت:« وقتی تیم  می تواند  با این کیفیت مناسب در طول نود دقیقه صنعت نفت را تحت فشار قراردهد نشان دهنده این است که شرایط تیم از لحاظ بدنی در سطح مطلوبی قرار دارد که امیدوارم  این امر در بازی های آتی نیز ادامه دار باشد و تنها منوط به این دیدار نشود.»


 وی در ادامه گفت:« احساس می کنم این بارعدم دعوت تعداد زیاد بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی در مجموع به نفع استقلالی ها تمام شد و فکر می کنم شفر از این فرصت استفاده مناسبی کرد تا بتواند به امور تاکتیکی تیم برسد .»


او همچنین در باره خداحافظی سید جلال حسینی خاطر نشان کرد:«  او صرف نظر از اینکه بازیکن قابلی است بسیار  با اخلاق است. من  در زمانی که  سید جلال در ملوان بود در مقابل او بازی کردم و از همان زمان مشخص بود بازیکن بسیار خوبی است. فکر می کنم که او لیاقت این را دارد که برایش یک بازی خداحافظی با شکوه  در شان او برگزار کنیم.»

تیم ملی ایران سید جلال حسینی استقلال تهران سیروس دین محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سید جلال حسینی استقلال تهران سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر سپاهان با نفراتی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده مقابل پرسپولیس قرار بگیرد،در تیم اوسمار ویرا هم سپاهانی های زیادی حضور دارند که به طور طبیعی از انگیزه‌های زیادی برای بازی فینال گونه چهارشنبه شب برخوردارند. این بازیکنان تقریبا همان نفراتی هستند که گل محمدی آنها را برای پرسپولیس نخواست( به جز مغانلو) و حالا آنها با انگیزه زیاد مقابل تیم سابق قرار می گیرند تا شانس قهرمانی پرسپولیس را کم کنند.

یکی از این نفرات دانیال اسماعیلی‌فر است که چهارشنبه محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند اما بازیکنانی چون گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، سروش رفیعی و عیسی آل کثیر هم سابقه بازی در سپاهان را دارند و این آخری همین نیم فصل اول برای تیم رقیب بازی می‌کرد.قطعاً در کنار این نفرات عبدالکریم حسن و اورونوف هم می‌توانند نقش کلیدی در بازی با سپاهان داشته باشند و به پیروزی تیمشان کمک کنند.

پرسپولیس بعد از نمایش پر نوسانی که در اراک ارائه کرد نیاز دارد که در مقابل سپاهان و در فاز دفاعی به مراتب بهتر کار کند. آنها در جام حذفی چهار گل خوردند و اگر قرار باشد مقابل سپاهان هم در خط دفاعی باز بازی کنند بعید است با دست پر از میدان خارج شوند. اتفاقا سپاهان هم نشان داده که در ساختار دفاعی مشکلات زیادی دارد آنجا همچنان خبری از محمد دانشگر نیست و سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان و...باید راه را بر مردان هجومی پرسپولیس ببندند.

رامین رضاییان و شهریار مغانلو که مورد تمجید ویرا قرار گرفته بودند برای این بازی خاص یک دنیا انگیزه دارند. رضاییان می‌خواهد ثابت کند که همچنان بهترین مدافع راست ایران و جایش در پرسپولیس خالی است. شهریار مغانلو هم که با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، به دنبال عنوان آقای گلی فصل گذشته است و  گولسیانی و کنعانی‌زادگان باید کاملاً مراقب او باشند.

با تمام این اوصاف از کنار انگیزه سپاهانی‌های پرسپولیس هم نباید بی‌تفاوت گذشت. بازیکنی مثل ریگی شاید در ترکیب پرسپولیس کمتر به چشم می‌آید اما از مهره‌های خوب این تیم بوده و سروش رفیعی هم اگر بر خلاف بازی اراک آماده باشد قطعاً می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب شود. از طرفی عیسی آل کثیر در همین مدت کوتاه توانسته عنوان بهترین گلزن فصل پرسپولیس را به خود اختصاص بدهد و از شهاب زاهدی جلو بزند، عیسی در محوطه جریمه مهاجم کاملاً خطرناکی است و قطعاً مورایس فکری برای مهار او خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم