Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته حدود 300 نفر از بانوان در امر سرویس مدارس فعالیت داشتند.
وی اظهار داشت: تاکنون حدود چهار هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود سه هزار و 500 نفر موفق به دریافت مجوز برچسب سرویس مدارس شده اند.
وی با تأکید بر استفاده از بانوان راننده جهت سرویس مدارس دخترانه، گفت: در انتخاب رانندگان سرویس مدارس دخترانه، زنان در اولویت انتخاب راننده سرویس قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: قبل از بازگشایی مدارس اقدامات لازم در خصوص کنترل بر سرویس های مدارس انجام شده است.
سلیمانی افزود: تاکنون جلسات هماهنگی متعددی با حضور سازمان تاکسیرانی، آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی انجام شده است و رانندگان سرویس مدارس پس از طی مراحل لازم و تأیید صلاحیت فردی راننده و فنی خودرو، برای دریافت مجوز سرویس مدرسه و شرکت در جلسات آموزشی، فعالیت خود را آغاز کرده اند.
استان کرمانشاه 320 هزار دانش آموز و 30 هزار معلم دارد.
علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش دانش آموز راهنمایی و رانندگی زنان مدرسه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد