Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره سه هزار شهید استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: کنگره سه هزار شهید استان قزوین در کل کشور بی نظیر بود و بازتاب ها و واکنش ها به آن نیز گویای همین مطلب است.
وی با اشاره به ویژگی های کنگره سه هزار شهید استان، ادامه داد: این کنگره در استان با فعالیت ها و برنامه های متنوعی برگزار شد به گونه ای که می توان آن را در کل کشور بی نظیر و کم سابقه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی ادامه داد: این کنگره در استان با پنج اجلاسیه متوالی و با حضور مهمانان کشوری برگزار شد و هر روز بار معنوی و شکوه خاصی در آن جریان داشت.
استاندار قزوین با بیان اینکه حضور مردم در برنامه های کنگره بی نظیر بود، اضافه کرد: در محل برگزاری این کنگره 6 هزار صندلی در 2 سالن اصلی و یک سالن موقت تعبیه شده بود که طی پنج روز 30 هزار نفر در مراسم کنگره حضور یافتند.
زاهدی اضافه کرد: علاوه بر این باید بازدید از نمایشگاه های دستاوردهای هسته ای و صنایع هوا فضا و موشکی و برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا در شهرها و روستاهای استان را نیز ذکر کرد که به فضای معنوی استان افزوده بود.
این مسئول گفت: این کنگره با وحدت،همدلی و انسجام بسیاری خوبی در استان برگزار شد و نشان داد اگر در همه امور این وحدت و انسجام وجود داشته باشد موفقیت های بیشتری به دست خواهد آمد.
زاهدی گفت: اگر در این شرایط کشور نیز همین وحدت و انسجام را حفظ کنیم می توانیم در برابر تمامی تهدیدهای دشمنان موفق بوده و به اهداف خود دست یابیم.
استاندار قزوین گفت: برگزاری این کنگره در برابر عظمت شهدا در واقع قطره ای در برابر اقیانوس است و در واقع هیچ کاری نمی تواند پاسخ گوی فداکاری وایثارگری شهدا باشد.
وی با بیان اینکه ما کاری برای شهدا نکرده ایم و در واقع شهدا نیازی به این فعالیت ها ندارند افزود: در حقیقت خود ما هستیم که به این کنگره ها و برنامه ها نیاز داریم تا فراموش نکنیم که باید امانت شهدا را حفظ کنیم.
زاهدی یادآور شد: درخشان ترین مقطع تاریخ ما بعد از اسلام دوران دفاع مقدس است و باید آن را با مستندسازی به عنوان یک سند زرین و افتخار آمیز برای آیندگان حفظ کنیم.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین 20 تا 24 آبان ماه برگزار شد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان قزوین اقیانوس دوران دفاع مقدس هسته ای کنگره منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود